Jv1010 editor "tb midi stuff"?

yanis

Stamgast
Lid sinds
12 november 2005
Berichten
270
Hello,

Ik probeer een editor te zoeken voor de jv1010.

Nu ben ik terecht gekomen bij de tb midi stuff app voor de ipad.
Deze zou het mogelijk maken om bi-directionele sysex editors te maken.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Kan iemand uitleggen hoe je hier ongeveer aan begint, het oude roland spul is nogal moeilijk te besturen via editors, toch?
 
Werkt die op win7? Heb ook midiquest al geprobeerd, maar zocht ook iets dat ik stand-alone kon gebruiken. Ik weet dat er berhinger bcr templates voor de jv1010 zijn, maar de bi directionele feedback van de ipad lijkt me wel aangenaam. Probleem is dat er over Tb midi stuff weinig info te vinden is.
 
Geen idee over Win 7, voor mijn eigen zielerust en na het aanhoren van al de klaagzangen van andere muzikanten ben ik wijselijk bij Windows XP blijven hangen, alles draait als een zonnetje en "If it ain't broken do'nt fix it. Ook als ik een nieuwe PC zou kopen gaat weer de vertrouwde XP er op zo weet ik zeker dat alle progs en editors van mijn oudere synths er op werken.

Als je oude synths in huis hebt zoals ik blijf je ook beter bij de Windows van dezelfde generatie, oud dus, past bij mij want ik ben ook al 60+ :D
 
Hier vindt je de originele Editor die ook op de CDrom stond die bij de JV-1010 hoort :
Die kende ik nog niet,, Ik kan 'm nog runnen (op XP SP3),, maar ik vind sounddiver wel beter te gebruiken,,
.. en over XP denk ik er ook zo over :)
 
Back
Top