Sonar doet raar :S

moneymaker

Ingeburgerd
Lid sinds
16 juli 2003
Berichten
73
Als ik met sonar een audiotrack opneem en dan export doe om dat bestand op te slaan op m'n computer dan verschijnt er beneden zo'n balkje van mixing down audio en dan hoeveel procent ie is. Tot zover gaat het nog goed maar als ie bij mijn song bij 50 procent is dat stopt ie en dan gaat ie mijn computer zomaar resetten. Dit gebeurt alleen bij grote audiofiles bij kleine stukjes gaat het nog wel goed. Waar ligt het aan? Aan sonar? Aan m'n computer? Wie kan me helpen?
 
dit soort problemen vallen bij mij altijd in de categorie "vreemde dingen die eigenlijk niet zouden moeten gebeuren maar het toch doen en waar je voor eeuwig naar een oplossing kan zoeken maar die vind je toch niet dus accepteer nou maar gewoon dat het niet werkt"
ik heb veel problemen in die categorie, veelal computergerelateerd, en aangezien ik geen nerd ben heb ik geen schijn van kans erachter te komen waar het aan ligt.
dus ik accepteer de tekortkomingen en gebruik de restricties ervan om creatiever te denken *D

wat een kut advies he? :D
 
ja cker een kut advies want normaal moet zoiets tog kunnen? ik kan nu veel minder met sonar :(
 
missch wordt je processor te warm volgens je bios veiligheid

,,,'t is ook wel een typisch probleem voor gekraakte softwarepaketten
zit je met diezelfde PC ook op internet ?
 
Zit je koeler wel goed vast op de CPU? Dat zou de reden kunnen zijn dat je PC flauwvalt.
Wat je ook kan doen is de kap eraf en eventueel een ventilator er naast zetten.
(No shit, ik heb zelf ook zo gewerkt op hele hete dagen!)

-C-
 
Misschien is het ook handig als je ff vermeld wat de specs van je PC zijn en of je een Legale versie draait...
 
Sonar

Sonar

Het resetten heeft niks met harddisk space te maken. Sonar reageert in dat geval anders.
Je komt waarchijnlijk toch niet achter wat de oorzaak is.
In dit soortgevallen Sonar deinstalleren en opnieuw installeren. En als dat niet helpt windows.
 
Back
Top