• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Fantom G6 en Access Virus TI Keyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Postcenter

Muziekliefhebber
Lid sinds
19 september 2005
Berichten
118
Locatie
België
Door aanpassingen aan mijn setup heb ik een Fantom G6 die ik niet langer gebruik.

Hij is in werkelijk onberispelijke staat, dus echt geen enkel(!) gebrek, en zelfs geen microscopisch krasje :)
Steeds thuis gebruikt, rookvrije omgeving, nooit op verplaatsing geweest, en de laatste versie van het OS geïnstalleerd.
De originele factuur, verpakking, Handleiding, CD-ROMs zijn uitteraard eveneens ter beschikking.
Memory Expansion van extra 512MB is inbegrepen.
Synth Standaard en zwarte nylon stofhoes zijn inbegrepen.

Ik hoef hier waarschijnlijk niet uit te leggen wat voor synthesizer dit is, we spreken hier over een van de betere workstations die momenteel op markt zijn.
Voor wie graag wat meer info wenst;
http://www.rolandce.com/be/nl/producten/synthesizers/synthesizers/fantom-g6/

Hij mag weg aan € 1.500
Graag ophalen te Lebbeke (Belgie)
 
Last edited by a moderator:
Access Virus TI Keyboard

Access Virus TI Keyboard

Access Virus TI Keyboard
Ik heb momenteel een Virus TI (1) Keyboard te koop.

Hij is in werkelijk onberispelijke staat, dus echt geen enkel(!) gebrek, en zelfs geen microscopisch krasje.
Steeds thuis gebruikt, rookvrije omgeving, nooit op verplaatsing geweest, en de meest recente OS versie is geïnstalleerd.
De originele factuur, verpakking, handleiding zijn uitteraard eveneens ter beschikking.
Zwarte nylon stofhoes (en eventueel synth standaard) zijn inbegrepen.

Hij wordt vervangen door de compactere TI 2 Desktop, vandaar dat deze de deur uit gaat.

Hij mag weg aan € 1.400
Graag ophalen te Lebbeke (Belgie)
 
Update:

De koper voor de Fantom is niet komen opdagen, hij staat dus opnieuw te koop.

Roland Fantom G6: € 1.450
Access Virus TI Keyboard: € 1.300

Beide zijn in onberispelijke staat, dus zelfs geen microscopisch krasje en zelfs niet het kleinste gebrekje.
 

Attachments

  • Fantom1.jpg
    Fantom1.jpg
    22 KB · Bekeken: 84
  • Fantom2.jpg
    Fantom2.jpg
    80,5 KB · Bekeken: 84
  • TI_G6_4.jpg
    TI_G6_4.jpg
    60,7 KB · Bekeken: 84
  • Virus2.jpg
    Virus2.jpg
    10,9 KB · Bekeken: 89
  • Virus3.jpg
    Virus3.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 79
Nog steeds te koop:

Roland Fantom G6: € 1.400
Access Virus TI Keyboard: € 1.300

Beide zijn in onberispelijke staat, dus zelfs geen microscopisch krasje en zelfs niet het kleinste gebrekje.
Graag dus enkel serieuze voorstellen :)
 
Schopje;

Nog steeds te koop:

Roland Fantom G6: € 1.300
Access Virus TI Keyboard: € 1.300

Beide zijn in onberispelijke staat, dus zelfs geen microscopisch krasje en zelfs niet het kleinste gebrekje.
Graag dus enkel serieuze voorstellen
 
Nog een schopje;

Roland Fantom G6: € 1.200
Access Virus TI Keyboard: € 1.250

Lager dan dit ga ik niet, als er geen koper is blijf ik ze zelf wel gebruiken :P
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top