• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE KOOP] Opruiming vintage synths, effecten en studio apparatuur

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bikkel

Everything is on the One
Lid sinds
14 november 2001
Berichten
12.719
Locatie
Utrecht
Mijn spullen staan allemaal stof te happen in Nederland terwijl ik in het buitenland zit, en de hoop die ik had om een keer een container te verschepen naar hier heb ik inmiddels wel laten varen. Daarom wil ik flink inkrimpen voordat ik mijn persoonlijke spullen uit mijn oude huis weg ga halen. Omdat ik zelf nog niet in Nederland ben moet ik andere mensen de deur open laten doen geef ik er - zeker in het geval van klein grut - de voorkeur aan om meerdere dingen tegelijkertijd te verkopen. En dan valt er ook over de prijs te praten.

Alesis 3610
Prima staat
€ 50

Boss CE-300
Prima staat, zonder rackoren
€ 125

Boss ROD-10
Prima staat
€ 75

Boss RPH-10
Prima staat
€ 60

Casio CZ-3000
Prima staat
€ 200

Casio RZ-1
Prima staat
€ 150

D&R Dayner
Master 100% gereviseerd door DSA, een aantal kanalen moeten schoongemaakt en/of opgeknapt worden. Sommigen hebben alleen een tikje in de mute switch, bij sommigen moeten echt pots vervangen worden
€ 500

D&R Spring Reverb II
Maar één input werkt, maar signaal wordt ook intern naar mono gemixt voordat het door de galmveren gaat. Daarom nooit gerepareerd
€ 125

Edirol UM-880
Prima staat, ik geloof zelfs in originele doos
€ 225

Ensoniq ESQ1
Functioneert prima, optisch niet perfect maar prima toonbaar, batterij is al vervangen, met RAM-cartridge
€ 450

Ibanez DM-1000
Prima staat
€ 75

KRK RP5
Set van twee, één speaker licht beschadigd, functioneert prima
€ 150

Lexicon LXP-15
Prima staat, eerste revisie OS
€ 200

Melos tape delay
Moet ingesteld worden. Cartridge is al vernieuwd, maar loopt alleen constant als je tegen de cartridge drukt.
€ 30

Neutrik patchbay
Nooit gebruikt en gekocht van iemand die hem ook nooit gebruikt heeft. Zitten ook nog een stuk of tien kabeltjes bij
€ 75

Oberheim Matrix 6
Her en der een krasje of een niet-origineel schroefje. Functioneert perfect.
€ 450

Roland A880
Prima staat
€ 80

Roland JX-3P
Prima staat
€ 300

Roland TR-626
Wat zwarte vlekjes op de voorkant
€ 100

Sequential Six~Trak
Nagekeken en batterij vervangen. Een rubber drukknop gescheurd. Moet de druktoetsen af toe schoonmaken om contacten weer aan de gang te krijgen, zal nu ongetwijfeld ook een paar haperende druktoetsen hebben.
€ 450

Vermona DRM1 MKII
Prima staat
€ 275

Waldorf MicroWave
Prima staat. Revisie A. Komt met een RAM-kaart en een ROM-kaart (bass sounds). RAM-kaart heb ik nooit aan de praat gekregen maar is wel het juiste type - ik denk dat er een nieuwe batterij in moet.
€ 400

Yamaha DX-27S
Prima staat
€ 75

Yamaha QY700
Prima, originele doos en handleidingen
€ 225

Yamaha SHS-10
Problemen met het keyboard
€ 35
 
De Melos is gereserveerd, de rest is nog niet bevestigd.

Ik ben helaas vergeten te vermelden dat ik sommige apparatuur uitgeleend had, met name lastig met de JX-3P die in Rotterdam staat terwijl de rest van de spullen in Eindhoven is. De Vermona, de Ibanez, de TR-626 en ik dénk ook al mijn Boss effecten staan bij iemand anders in Eindhoven maar dat is voor een eventuele koper natuurlijk wat makkelijker te combineren.
 
Gereserveerd:

Matrix 6
MicroWave
Melos
Casio RZ1

Zo goed als zeker ook weg:

Yamaha QY700
Roland A880
Alesis 3630
KRK RP5 x2
 
Het is hard gegaan. Wat nog niet gereserveerd is:

Boss ROD-10
Prima staat
€ 75

D&R Dayner
Master 100% gereviseerd door DSA, een aantal kanalen moeten schoongemaakt en/of opgeknapt worden. Sommigen hebben alleen een tikje in de mute switch, bij sommigen moeten echt pots vervangen worden
€ 500

D&R Spring Reverb II
Maar één input werkt, maar signaal wordt ook intern naar mono gemixt voordat het door de galmveren gaat. Daarom nooit gerepareerd
€ 125

KRK RP5
Set van twee, één speaker licht beschadigd, functioneert prima
€ 150

Neutrik patchbay
Nooit gebruikt en gekocht van iemand die hem ook nooit gebruikt heeft. Zitten ook nog een stuk of tien kabeltjes bij
€ 75

Yamaha DX-27S
Prima staat
€ 75

Yamaha SHS-10
Problemen met het keyboard
€ 35



Nog niet 100% bevestigd maar zeer waarschijnlijk verkocht:
Boss RPH-10
Casio RZ-1
Edirol UM-880


Ik probeer zo snel mogelijk bij iedereen terug te komen die interesse heeft getoond
 
Komt bij:

Set van vier L-poten plus verbindingsstukken en andere accessoires
Kostte me ooit zo'n 550 euro, op te halen voor 200. Hamerslag, professionele winkelkwaliteit. Slechts één keer bevestigd, zgan.

Kantelbare dragers 30 en 40 cm
Element systeem, kantelbaar in vier standen. Ideaal voor keyboard racks.
100 euro
 
Geen idee waarom het plaatje niet pakte, alsnog:

attachment.php


--------


Alle zaken die op de post zouden gaan zijn inmiddels boven water. Ik ga vandaag contact met jullie opnemen over verzenden en betalen. Bedankt voor het geduld :okdan:
 

Attachments

  • 464929_10151770961040147_721594609_o.jpg
    464929_10151770961040147_721594609_o.jpg
    42,5 KB · Bekeken: 116
Ik hou even op met verkopen op dit moment, eind december ben ik weer een maand in Nederland en dan open ik nog eens een thread met spullen die over zijn.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top