Rack voor tabletops

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Ik zoek een betaalbaar rack om synths als TT-303, Minitaur, Tempest, Mbase, slim phatty, miami etc kwijt te kunnen. Liefst iets gekantelde shelves (zoals een schoenenrack) maar dan wel in studio kwaliteit/uitstraling
 
Ja die heb ik ook op m'n desk maar die staat nu dus vol, ik ziek dus eigenlijk bijv een Jaspers achtig rack met bijv 8 van deze platen in bijv 2 rijen van 4
 
Ik ben net met mijn opstelling bezig... Jaspers is top spul, zoek een 2e handsje?
Hier moet zeker nog een rij bij en ik denk 'm te gaan inkorten in breedte... Denk ik - als ik 't over mijn hart krijg :)
Stuk zwarte plaat gekocht van 2.5 m op 40 en onderste is een tafelblad van Ikea. Ik zei al, er moet nog een laag bij - dan heb ik steunen over en heb ik weer meer mogelijkheden... Puzzel continues.


Untitled by Blote flickr, on Flickr


Untitled by Blote flickr, on Flickr
 
Ik ben net met mijn opstelling bezig... Jaspers is top spul, zoek een 2e handsje?
Hier moet zeker nog een rij bij en ik denk 'm te gaan inkorten in breedte... Denk ik - als ik 't over mijn hart krijg :)
Stuk zwarte plaat gekocht van 2.5 m op 40 en onderste is een tafelblad van Ikea. Ik zei al, er moet nog een laag bij - dan heb ik steunen over en heb ik weer meer mogelijkheden... Puzzel continues.


Untitled by Blote flickr, on Flickr

Werkt dit serieus echt lekker?

Het lijkt me erg onhandig, vermoeiend werken zo.. je kan geen druk uitoefenen op de drummachines...
 
Nee Raphie gaf al aan dat hij zelf ook al van die IKEA laptopsteunen heeft en zijn burau er vol mee staat......... en dus daarom op zoek is naar een RACK.....

De laptop steunen zijn prima om gear te kantelen, maar natuurlijk geen oplossing om dan daar je tafel maar verder mee vol te bouwen
 
Klinkske, dat is i.d.d. het idee wat ik voor ogen heb
hoe stijf is zo'n Jaspers rack? en hoe stug zitten die dwars steunen, die de gear op de stang leggen, blijven deze een beetje stijf zitten? of draai je die zo weer makkelijk rond?
 
Het is te klemmen met inbus bouten in de klem en bouten met nylon ring. Je zet het zo vast je wil. Niks belet je om meerdere steunen te voorzien of extra buis... Een buis = 15 kg, 2 = 40 kg volgens Jaspers.
Ik wou net rechtop staand werken, ik heb al een vette reet genoeg vh zitten :)
Zoek niet verder, dit is de shit
Ik lees net in de interface (magazine) van VANDAAG - ben abonnee- (volgende - deze maand dus) dat ze een ikea mod doen voor een dj. Niet die vh filmpje dat je al kent...
Anyway, ik vertrouw schoenrekken vd ikea niet om jaren gewicht te torsen, zwaarder dan dames schoenen, zeker niet als je ze dan ook nog gaat bepotelen eens ze op 't rek staan.

Jaspers dus, 2e hands goed betaalbaar :)
Voor 't geld van deze set heb ik elders amper één dure crane stand, of zelfs nog niet eens, nieuw!
 
Back
Top