• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MS2000; Alesis QS8; Virtualizers; Modulizer; Korg MS1 en multi DI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tuner_T

Nieuwkomer
Lid sinds
28 mei 2012
Berichten
19
Locatie
Nieuw Namen
Te koop:

- Korg MS2000 richtprijs 375
Wel gekend onder collega-synthfanaten geloof ik.
Deze bak is technisch in perfecte staat, optisch hier en daar een krasje en op het benderboard een lelijke vlek. (Een nieuw kuisproduct test je eerst op de onderkant, beste vriend vorige eigenaar!) De bijgeleverde adapter is er eentje van Roland. Niet origineel dus.

- Alesis QS8 richtprijs: 275
Voor iemand met een grote studio.
88 gewogen toetsen met hamer actie. Leuke maar zware bak. Bij mij paste hij niet in de studio, dus ik heb er eigenlijk tot mijn grote spijt amper op gespeeld.
Deze ook technisch prima, maar optisch hier en daar een krasje. Ook een kleine beschadiging aan toets E0, maar geen probleem bij het spelen.

- 3 x Behringer Virtualizer Pro DSP1000P
- 1 x Behringer Modulizer Pro DSP1200P
Deze 4 toestellen in 1 koop voor 100 euro!
Effecten nodig? Dit is uw kans!
De toestellen zijn gedateerd zoals we wel weten. Maar ze werken prima.
Optisch de normale sporen van het in- en uitbouwen in racks.
De prijs voor deze toestellen is laag omdat ik er vanaf wil, niet omdat er iets aan mankeert of zo.
Bij eentje zit de aansluiting van de voedingsstekker wel omgekeerd, die is open geweest. Dit omdat ik zo dom was om pas aan de zekering te denken toe hij al half gedemonteerd was. Maar deze doet het even goed als de rest. (Ik heb het trouwens al eerder meegemaakt dat de zekering het zonder reden begeeft. Deze dingen slijten namelijk ook.)

- ETEK 16 kanaals muti DI (zonder voeding, helaas) Richtprijs: 80 euro. (Doe gerust een bod, van dit ding ken ik de gangbare prijs niet.)
Dit is een 19 inch unit, 1 unit hoog.
Zonder voeding. Maar dit toestel lust 12 tot 30 VDC 250mA met een standaard stekkertje.

- Korg MS1 Microsampler richtprijs: 225
Net zoals de rest: Technisch 100%; Optisch: Krasje hier en daar. Met originele Mic en adaptor.
Leuke machine, maar met die mini-toetsjes vind ik het maar speelgoed. De sample-tijd was ook wel redelijk snel op. :-s Staat al een tijdje stil, dus geef mij op tijd een seintje zodat ik hem snel nog even kan testen bij interesse. Maar zo oud is hij niet dus ik verwacht geen nare verassingen.

Ik woon in Nieuw Namen op de grens tussen BE en NL in Zeeland. Dus qua verzending is er veel mogelijk, maar niet voor de QS8. Sorry maar dat ding is gewoon te groot en te zwaar voor uw postbode. Daar komen ongelukken van.

Ziezo, dat is het voorlopig. Kijk gerust even op http://www.marktplaats.nl/verkopers/15612213.html voor fotootjes, of even goed voor mijn andere landgenoten (Ik ben een rare Belg in NL.) http://www.2dehands.be/listuser/2661497/?p=all&locale=all Hier staan ook nog enkele andere dingen waar niemand hier op zit te wachten.

Grts, T
 
Last edited by a moderator:
MS2000: Verkocht
Behringer effecten: Verkocht

Alesis SQ8: opnieuw beschikbaar 275 euro

Ook nog steeds in de verkoop:
- ETEK 16 kanaals muti DI (zonder voeding, helaas) 80 euro
- Korg MS1 Microsampler 225 euro

Bieden mag ...

grts, T
 
Pricedrop ...

- Alesis QS8: 250 euro (Niet SQ8, silly me)
- ETEK 16 kanaals multi DI (Zonder voeding, standaard voeding werkt prima.) 50 euro
- Korg MS1 Microsampler met originele mic 200 euro

grts, T

PS: Beste MOD, Die dyslectische typfout mag uit m'n titel. QS8 i.p.v. SQ8. Thanks ...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top