• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

5U mega modular systeem

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.801
Locatie
Gorinchem
Zeer zeldzaam groot 5U Modular systeem. Zeker om dit in een keer te kunnen kopen.
Ik wil iets anders gaan proberen.



12 rijen van 10U wide
2 x losse sequencercabinets

Alles zit in 4 x 32U HE verrrijdbare racks

Voeding / bekabeling alles zit er in, incl 3 profi powerdistributors van samson


Heel veel originele oakley modules gebouwd door krisp1
1 rij Hordijk 5U
Veel custom builds zeer profi door sduck, vnl 3u /motm/cgs omgebouwd spul Bridechamber builds en super exotische/obscure modules die je normaal niet in een 5 u ziet.
2 x Q119 sequencers met eigen 230vac voeding
4 x 1U HE utilitystrips (2 x 10x4 multi / 2x control3 + 4x4 multi)


Zie bijlage voor komplete lijst: (moog/ebbe horen niet in de deal thuis)

Enkel complete set te koop, geen losse module verkoop. Ik heb de tijd en lange adem. En als het niet weg gaat is het ook best, ik ga er niet teveel verlies opmaken in ieder geval. Voor losse verkoop heb ik gewoon geen zin en tijd. Seriously dont ask.
Normale prijs voor die spul is zon 80% 2ehands. Je krijgt er bij mij alle racks, kabels en voedingen gratis bij (en dat is ook vele honderden euros) Een 8 x cv/gate Encore Expressionist krijg je er ook bij om aan je midi setup te hangen.

Prijs 17500 en dit is een superprijs.

Ophalen uiteraard en zelf sjouwen :P



Alleen serieuze reacties. En ik kan me zomaar weer bedenken, dus het kan ook zo weer uit de verkoop gaan. Zeker als ik er weer wat mee ga spelen :)
 

Attachments

  • Modular.jpg
    Modular.jpg
    68,2 KB · Bekeken: 96
Is er nog :P

Ik krijg te veel mails over losse modules om allemaal persoonlijk te gaan beantwoorden. Om kort te gaan; geen losse verkoop dus. Ik heb er echt de tijd en zin niet in om het systeem op te breken en met een gatenkaas over te blijven....

Ik weet dat er niet veel mensen zijn die dit soort bedragen in een keer kunnen neertellen, aan de andere kant worden dit soort grote en kompleet werkende system met alles erop en eraan ook niet vaak aangeboden (zeker niet in Nederland), dus het is wel een uitgelezen kans om gelijk helemaal los te gaan.

Modules/rackrails/endcaps/voedingen/powercondtioners/racks/8xmidi2cv-gate en kabels

En dat alles zonder de vele maanden wachttijd per stapeltje modules (sommige hebben meer dan een jaar wachttijd gehad)en de douane-roulette


*D
 
Misschien toch maar op ebay zetten dan maar?
 
Ik heb nog even zitten narekenen, het zijn 78 modules!!!!!!!

Vanaf heden MINIMUMPRIJS 20.000 euro
 
Staat op ebay inmiddels
 
Mja, ebay kan je alleen binnen Nederland verkopen, aangezien het geen optie is om te versturen.

Kickerdekick dus

Ik wacht het nog even af
 
Hier wat fotos want daar werd al een aantal keer om gevraagd:

8212452171_2417e22287_h.jpg

8213538644_6d40e047f6_h.jpg

8212452875_08bfba7e28_h.jpg

8212453105_c59072186e_h.jpg


kwijlen maar :D
 
:eureka:
 
Ter aanvulling



(gedeeltelijke) inruil mogelijk, die items verkoop ik dan wel weer door tzt.

denk aan Jupiter 8 / Prophet 5 / Oberheim polys / TR808 / TR909 / etc

Het moet wel enige waarde vertegenwoordigen, ik heb geen interesse in vele mediocre inruilobjecten, maar inruil van een of meerdere waardevolle synths en cash is mogelijk om het iets aantrekkelijker te maken. En het moet uiteraard wel in nagenoeg perfect speelbare en originele staat zijn. Geen opknappertjes of items met andere haperingen.

En voor mensen die wachten dat het misschien los of in stukken te koop gaat, heeft geen zin. Teveel gedoe en ik wil er dan ook in 1 keer vanaf wezen, er is geen interesse van mijn kant om bijv 6-12 maanden te gaan leuren en met een halve gevampariseerde setup over te blijven voordat het allemaal weg is :)
 
Ik heb er gisteren weer volop mee gespeeld, twijfel slaat weer toe, heb er meer dan 3 jaar over gedaan om dit bijelkaar te krigen. Sommige modules ga ik nooit meer vinden omdat ze custom zijn gebouwd en degene die ze gemaakt heeft, ze uiteraard niet nog een keer gaat maken voor me.

Ik wacht het nog heel even af........maar ik vermoed dat deze draad zeer snel dicht zal gaan :)
 
Ik laat het er nog 1 weekend opstaan.....
 
Zo...na vijf weken, bijna 2000 views en weinig animo, mag deze dicht hoor.

Op marktplaats heb ik een kleinere batch te koop gezet van 17 modules voor 2000 euro. Bij interesse kunt u daar terecht. LFO's / Mixers / ADSRs / VCFs die ik teveel of 4 x dubbel heb :P

Ook daar geldt, alleen de gehele aangboden batch en geen losse verkoop. Prijzen zijn rotsvast dus bespaar jezelf en mij de moeite om te gaan afdingen. Voeding / PSU / rackrails voor meerprijs leverbaar, alleen bij bovengenoemde batch, ook hier geen losse verkoop.


:slotje: aub
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top