Studio te huur

Tease480l

Make music not war
Lid sinds
8 november 2006
Berichten
267
Locatie
In de studio zo onderhand.
Heren moderators, ik weet niet of dit binnen de huisregels past, maar aangezien dit studio gerelateerd is plaats ik 'm hier.


Te Huur muziek Studio:

Studio in de omgeving Amsterdam, om exact te zijn: Wormerveer.

Het betreft een ruimte op een goed beveiligd industrie terrein, gratis parkeren en 24 uur per dag muziek maken hoort daarbij.

De ruimte bestaat uit:

1 controle ruimte van 21 m2 + een opname ruimte van 14m2. De ruimtes zijn gescheiden door dubbele deuren, een groot raam (glasdikte= 0,8cm x 1,2cm) en zijn volledig geisoleerd.

De controle ruimte beschikt over:

Een geknikt plafond met daarin ingebouwd dimbaar halogeen.
Vloerbedekking (Nieuw te noemen) en er is een gedeelte met laminaat waar een bureau kan staan (makkelijk rollen met de stoel).

Tevens beschikt de studio over een toilet, een kleine keuken en een kleine chillruimte (5 x 4 meter, met tv, internet computer, playstation, boekjes etc om bijvoorbeeld klanten te ontvangen alvorens ze mee te nemen naar de eigen ruimte.

De huurprijs is in overleg dit ivm aantal mensen dat de studio tegelijk wil gebruiken/duur overeenkomst en eventueel (mede) gebruik faciliteit (zoals afval dienst en schoonmaakster).

Richtprijs: € 450,- p/mnd

Ik heb een aantal fotos bijgevoegd, maar om echt een indruk te krijgen is het handiger om langs te komen en het te bekijken. Mocht je op zoek zijn naar een studioruimte in de buurt van Amsterdam dan is dit ideaal: Het is namelijk kant en klaar.

Voor vragen kun je het beste je tel. nr. achterlaten in een PM of mail.

Tease
 

Attachments

  • studio.jpg
    studio.jpg
    47,4 KB · Bekeken: 76
  • 3-Booth2.jpg
    3-Booth2.jpg
    39 KB · Bekeken: 63
  • 5-Controle2.jpg
    5-Controle2.jpg
    36,5 KB · Bekeken: 71
  • 6-Controle3.jpg
    6-Controle3.jpg
    41,9 KB · Bekeken: 70
  • 8-Booth3.jpg
    8-Booth3.jpg
    38 KB · Bekeken: 61
Aanvulling

Aanvulling

Ik kon niet alle fotos kwijt, vandaar nog een post met de ontbrekende fotos.
 

Attachments

  • 4-Keuken.jpg
    4-Keuken.jpg
    56 KB · Bekeken: 70
  • 1-Booth.jpg
    1-Booth.jpg
    41 KB · Bekeken: 70
  • 2-Controle.jpg
    2-Controle.jpg
    34,8 KB · Bekeken: 66
  • 7-Controle4.jpg
    7-Controle4.jpg
    35,7 KB · Bekeken: 68
  • 9-Werkplaats.jpg
    9-Werkplaats.jpg
    33,7 KB · Bekeken: 69
Ik heb het idee dat deze advertentie in het verkeerde topic staat....

Ik heb het idee dat dit een truc is om je "advertentie" weer naar boven te krijgen :P



En ook nog even serieus: advertenties horen überhaupt niet in topics. Je zou bv wel aan de beheerders kunnen vragen om (betaalt) een banner op de site te mogen plaatsen.

Paul
 
@ptaurus:

Nou ja, 'truuk' is wat hard, maar het resultaat is hetzelfde.

Ik weet overigens niet of de moderators daar open voor staan, maar ik zou er idd wel geld voor over hebben om bijvoorbeeld in het 'marktplaats' topic te komen. Uiteindelijk gaat het om muziek en gaat het er mij om om iemand in mijn pand te hebben die inspirerend is. Het verhuren ansich vind ik niet eens zo belangrijk; de ruimte staat notabene al 1 1/2 jr leeg zonder dat ik op zoek ben gegaan naar een 'maatje'. Ik kwam juist door Synthforum op het idee om het te verhuren nadat ik in het 'gevraagd' topic iemand zag die een ruimte zocht... Ha ha
 
Back
Top