• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR-626

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Derjano

Ouwe rot
Lid sinds
13 januari 2003
Berichten
2.930
Locatie
Ede
Te koop Roland TR-626 100 euro

Ik heb dit ding een tijdje geleden op de kop getikt met een andere koop.
Ik gebruik hem echter nooit.
Ik dacht eerst dat een paar pads het niet deden, maar er was met de setup gerommeld, na factory reset was probleem weg. Ook via midi werkt alles in ieder geval prima.

Voor de analogen onder ons schijnt dit een interessante aanwinst te kunnen zijn omdat naast de stereo uitgang er 8 individuele outputs op zitten. Volgens een artikel wat ik ergens gelezen heb, kan dit dan eventueel ook gebruikt worden om te triggeren) weet niet of dat waar is ik heb daar echter geen ervaring mee en bezit geen analogen bakken.
Ik neem aan de kenners zullen het wel weten.
Ook zit er een of andere trigger out op. En uiteraard midi-in en out.

groet Derk
 
Korg DDS1

Korg DDS1

Sorry, ik ben op zoek naar de pegeltjes ik spaar voor iets anders.
 
Er zijn grenzen natuurlijk aan de prijs.
Als dat te laag wordt is dan is het niet de moeite meer en kan ik er ook andere dingen mee doen.
Het is ook wel eens leuk als dance hater een van de TR-serie te zien fikken in je haard.
Of met met de auto er overheen rijden.
of met ruzie met je partner de TR naar het hoofd smijten scheelt weer servies.
Of erger weggeven aan mijn ome Jan van 80 zodat hij het kan gebruiken als ritme box voor zijn orgel.
 
Origineel geplaatst door Exzit
..Of erger weggeven aan mijn ome Jan van 80 zodat hij het kan gebruiken als ritme box voor zijn orgel.

LoL! :D
 
Ik zou die ome jan een plezier doen... ; dan kan ie lekker jammen

hehe

ff serieus nu

Die 626, heeft die apparte uitgangen??
 
Origineel geplaatst door rvooh
Ik zou die ome jan een plezier doen... ; dan kan ie lekker jammen

hehe

ff serieus nu

Die 626, heeft die apparte uitgangen??

Ok, Hij heef 10 uitgangen: 8 individuele en 1 stereo uitgang.
 
Origineel geplaatst door Exzit
Het is ook wel eens leuk als dance hater een van de TR-serie te zien fikken in je haard.

De 626 is nu niet echt een dance-doos eigenlijk. Het gebruikt meer akoustische klanken (of wat er voor oet doorgaan).
Het is zeker een leuk ding en ja er is een trigger uitgang aan die reageert op de rimshot.

Volgens mij heb je dat ding nog nooit echt gebruikt...

Standaard 2de hands prijs is een 125€.
 
Origineel geplaatst door oli303
De 626 is nu niet echt een dance-doos eigenlijk. Het gebruikt meer akoustische klanken (of wat er voor oet doorgaan).
Het is zeker een leuk ding en ja er is een trigger uitgang aan die reageert op de rimshot.

Volgens mij heb je dat ding nog nooit echt gebruikt...

Standaard 2de hands prijs is een 125€.

Daarom zij ik ook TR-serie en niet de TR-909.
Ok nieuwe pijs 100 euro
 
Als je hem op marktplaats zet ben je hem zo kwijt voor boven de 100 volgens mij.

Ik ben momenteel vrij aktief in het surfen tussen marktplaats/synthforum/ebay en als je het een beetje leuk aanpakt kun je geloof ik best geld verdienen met gear kopen/verkopen. Ik ben ervan overtuigd dat als ik deze 626 koop voor 80 euro dat ik hem voor 125 op marktplaats wel weer verkoop. Zo zag ik vandaag ook een micro modular voor 200 euro die ik voor 250 ook zeker wel kwijt moet kunnen.

:)
 
Ik vrees dat ie weg is maar ik moet nog een telefoontje krijgen vanavond. Mocht dat niet door gaan ben jij de eerste.
 
Origineel geplaatst door Exzit
Ik vrees dat ie weg is maar ik moet nog een telefoontje krijgen vanavond. Mocht dat niet door gaan ben jij de eerste.

als hij vanavond niet belt of mailt, belt hij morgen wel.. ik heb hem sms gezonden met uw gegevens, en ik weet niet of hij die al bekeken heeft..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top