gezocht: CD "club classics volume 1 & 2"

Status
Please reply by conversation.

olafmol

[EXPANSIONS]
Lid sinds
23 juli 2001
Berichten
8.786
Locatie
Utrecht
ik ben al jaren op zoek naar 2 CD's, volgens mij van Arcade, genaamd "Club Classics Volume 1" en "Club Classics Volume 2" ... kan ook zijn dat ze "Club Classics of the eighties" heten.... op die cd's staan allemaal vette jaren 80 disco/funk tracks zoals bv IOU van freezzz, the midas touch, history van mai tai, fire in the sky van deodato etc.etc.... ben zo stom geweest om ze toen niet te kopen, en wil ze toch graag hebben..... als ik me niet vergis was het hoesje een beetje spacey rood/paars met de titel erop.... wie kan me helpen??? thanx!

Olaf
 
eeh...

zijn die eerste twee niet van Soul II Soul ???
 
Origineel geplaatst door Bass
eeh...

zijn die eerste twee niet van Soul II Soul ???


die hebben hun album idd club classics genoemd....maar die bedoel ik dus niet (en heb ik ook al wel zelfs ;)
 
Hoi Olaf.
Die 2 ceedees heb ik niet, maar ik kom wel om in de 80's club en andere 80's muziek.
Als je me kan vertellen welke tracks op die cd's staan, kan ik je wel wat mp3's sturen ofzo.
Probleem is alleen dat ze vandeweek bij een inbraak m'n comp gejat hebben..........
Het trekken van mp3'tjes zou dus even kunnen duren.
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Hoi Olaf.
Die 2 ceedees heb ik niet, maar ik kom wel om in de 80's club en andere 80's muziek.
Als je me kan vertellen welke tracks op die cd's staan, kan ik je wel wat mp3's sturen ofzo.
Probleem is alleen dat ze vandeweek bij een inbraak m'n comp gejat hebben..........
Het trekken van mp3'tjes zou dus even kunnen duren.

ik doe bij voorkeur niet aan MP3's, als het kan wil ik de originelen.... die mp3's kan ik zelf ook wel vinden, maar daar gaat het dus niet om, zie me als een postzegelverzamelaar ;)

maar thanx voor het aanbod in ieder geval
 
ik doe bij voorkeur niet aan MP3's, als het kan wil ik de originelen....

Snap ik, wat tracks betreft ben ik eigenlijk ook zo'n purist. (wat software betreft iets minder...)
Ik dacht dat je misschien op zoek was naar enkele speciale tracks ofzo.
Ik zal vanavond eens in het ceedeerek van m'n vriendin kijken, die is nog 80's-gekker dan ik.
 
Mag het evt. wel 'n kopietje van de orig. cd zijn ??
Ik denk namelijk niet dat m'n vriendin m'n vriendin blijft als ik haar ceedees weg ga geven....
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Mag het evt. wel 'n kopietje van de orig. cd zijn ??
Ik denk namelijk niet dat m'n vriendin m'n vriendin blijft als ik haar ceedees weg ga geven....

hehehe....ik wil ze best voor een fijn bedrag kopen hoor? zo niet, dan is een kopie ook prima, die dingen worden nl niet meer gemaakt....
 
OK, ik zal vanavond eens kijken, en mocht ze ze hebben zal ik m'n charmes 'ns flink in de strijd gooien.
U hoort van mij. (niet eerder als maandag, thuis geen comp meer, moet op het werk www-en...)
 
Helaas, helaas.... ik kan je niet helpen........... Ook nog ff gezocht bij een 2e-hands-zaakje, maar geen club classics....
 
Origineel geplaatst door matrixxx
is het niet die cd van ferrymaats soul show

nope, ik weet bijna zeker dat het een arcade release was
 
Origineel geplaatst door olafmol
nope, ik weet bijna zeker dat het een arcade release was

Ik weet volgens mij wat je bedoelt, dat is een dubbel cd met een glitterbol aan de voorkant die heb ik weleens gezien op internet toen ik aan het zoeken was naar een classic.

Wat wel een goede compilatie is "Classics from the eighties"gemixt door Dj Mike en uitgegeven door rhythm import.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top