• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Ms 2000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grrrrt

Nieuwkomer
Lid sinds
1 Maart 2002
Berichten
1
KORG MS 2000 TE KOOP
BIJNA 1 JAAR OUD
KLAVIERVERSIE
ANALOG MODELING SYNTHESISER - VOCODER
DOE EEN BOD BEGINNENDE VAN 30000BFR. = 745 EURO
(NIEUW = 47000BFR)
 
Ik heb er al een en ik kan mijn mede-forummers wel verklappen dat ding ding erg bruut klinkt. en de Vocoder is ook cool!

(nee, ik heb geen steekpenningen van Grrrrt aangenomen! ;) )
 
Ooooh man, pijnlijk! PIJN! PIJN!

Als ik toch eens geld had zou ik hem zomaar pardoes en zonder pardon kopen!

Ik zoek al een tijdje zoiets, maar ik heb net een brander en nog wat andere dingen aangeschaft.... geen carnaval voor mij...

-- HanzZ
 
Orgineel geplaatst door HanzZ
Ooooh man, pijnlijk! PIJN! PIJN!

Als ik toch eens geld had zou ik hem zomaar pardoes en zonder pardon kopen!

Ik zoek al een tijdje zoiets, maar ik heb net een brander en nog wat andere dingen aangeschaft.... geen carnaval voor mij...

-- HanzZ

Ik raad toch aan om als de zodemieter geld ergens vandaan te halen want hij klinkt wel errug lekker hoor..... ik kan niet meer zonder mijn MS 8D :)
 
.... Hmmm.... dan toch maar m'n aandelen in unilever in de verkoop? Of nee wacht, ik schrijf dit weekend wel even een bestseller.... iets van: 'masturberen in een handomdraai' of zo... :)

-- HanzZ
 
Damn das toevallig, hij staat momenteel nummer 1 op mijn lijstje 'nog te kopen spullen'. Kweet alleen niet of ik op dit moment er al geld voor heb.
Maar ik moet er ooit één hebbe, das zeker.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top