• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gratis afhalen Muziek Magazines

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gert

Ingeburgerd
Lid sinds
23 april 2002
Berichten
95
Locatie
Wageningen
Hallo, jongelui!

Mijn huis puilt uit van complete jaargangen muziekmagazines vanaf 1990, en wie ze wil hebben mag ze gratis kome fhalen. De meeste bladen zijn met CD's. Ze liggen slechts gedeeltelijk op volgorde. Kom wel met de auto en grote boodschappentassen, want die dingen wegen een ton.

FUTURE MUSIC
INTERFACE
MUSIC MAKER
SOUND ON SOUND
KEYS
KEYBOARDS
Diverse losse magazines

Breng je kennis weer op peil. Lekker om te lezen voor het slapen gaan. Pas wel op voor GAS...

O, enne, wie het eerst komt, het eerst maalt.

Gert
 
ZE ZIJN WEG

ZE ZIJN WEG

OK, guys, de bladen zijn allemaal weg.

Het moet me trouwens even van het hart dat SYNTHFORUM.NL een uitstekend forum is. Afgezien van het feit dat ik hier een paar dingen heel snel heb kunnen verkopen / ruilen / weggeven, ook veel leuke threads en prima tips e.d.

Ik heb weinig tijd om erg intensief te posten, maar ik lees het meeste wel.

Groets,

Gert
 
ik ben geen moderator of iets dergelijks,

maar dit is toch zeker een compliment voor dsf ;)
 
dsf

dsf

Als DSF Dutch Synth Forum betekent, dan was dat inderdaad de bedoeling. :-)))
 
:slotje:
 
Leuk dat je aan me gedacht hebt gert !
=(
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top