• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mopho desktop, Yamaha SY85, Korg Legacy met ms20 controller + extra

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kinet

Stamgast
Lid sinds
17 november 2005
Berichten
102
Locatie
Astene-Deinze België
Grote kuis om nieuws gerief aan te kopen,

DSI Mopho desktop, splinternieuw perfecte staat - 195€ - in prinicipe gereserveerd maar komt niet af

Yamaha SY85, ouwe rakker, zeer vette klank mag weg voor - 160 € gereserveerd

Ben er nog niet over maar ik overweeg om mijn Korg Legacy met MS20 controller te verkopen + software - nu gebruik ik de controller met de iPad en iMS20 app, en werkt perfect zelf de patchkabels. - ik dacht toch rond de 225 €

De Akai APC40, perfecte staat 325 €

Voor bassisten of basssynth , een Hughes & Kettner BassKick 300 - 150 watt in deftige staat - 150€

Een Tascam M-08 mengpaneel, goede staat, alles werkt vlotjes, geen kraken knoppen of schuivers - 175 @

Ruilen zijn: ik zoek
een DSI Tetra , Eventide Space reverb, Hardwire RV-7, TC Electronic Hall of Fame, Moog Minitaur, Arturia MiniBrute, Strymon Timeline delay - yamaha hs80m ..... en een NI Maschine
 
De Yamaha SY85 is verkocht :)

Laatste prijsverlaging
Mopho: 170 €
MS20 legacy controller: 180 €
APC40: 285 €
Tascam M-08 : 160€

of ruilen mag ook
 
Mopho verkocht aan een sympatieke sunthforum lid :)

MS20 korg legacy controller : 165 €
Tascam mengpaneel M-08: 150 €
Akai apc40: 275 €
Terrasoniq AREA 61 midikeyboard met audio - midi interface enkel voor xp - is de controller voor de schitterende KOMPLEXER vsti 100 €
 
de akai apc40 is verkocht.

Terrasoniq area61 - 90€
tascam m-08 mengpaneel - 95€
korg ms20 legacy controller met software en al - 185€ GERESERVEERD
kORG Nanopad2 - 30€

Zoek nog een alesis iodock , een novation Xstation 61 en een NI maschine mk1
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top