[logic] 4 automatiseringsvraagjes

Boost303

Mono-Amine
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
1.944
Locatie
DenHaag
4 Logic automatiseringsvraagjes

Ik werk met een remote 25 als controller dus ik gebruik het nieuwe automatiseringssyteem niet. De vragen staan in relatie tot automatisering in Logic met standaard midi. Ook heb ik menigmaal de handleiding doorgepluist maar nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden

1 Op welke wijze kan ik als ik bijvoorbeeld 3 plugins als insert op een audioinstrumenttrack heb via midi van preset in de insertplugins wisselen?

2 Logic reroute de standaard controllerassignmensts van vstinstruments. Nu kan je per instrument maar 65 controllers automatiseren. Wat gebeurd er met de overige controllers en hoe zijn die te automatiseren (via midi)?

3 Als ik Logic als host wil gebruiken en wil sequensen vanuit de rs7000 hoe kan ik dan bijvoorbeeld ook de bussen en de master automatiseren?

4 Als ik Logic als host wil gebruiken en wil sequensen vanuit de rs7000 hoe kan ik dan zorgen dat ik niet alleen het kanaal aanstuur wat geselecteerd is? (meerdere kanalen selecteren helpt niet aangezien dan alle data over alle kanalen verzonden wordt



Zoals je ziet zijn het geen vrij gangbare vraagjes. Als er heldere antwoorden opkomen verhuis ik dit bericht naar de tips and tricks


Alvast dank
 
Back
Top