• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Legacy MS20 USB Controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

renepela

Ouwe rot
Lid sinds
27 januari 2005
Berichten
2.019
Locatie
Barendrecht
Vanwege ruimtegebrek bied ik mijn Korg MS20 Legacy Controller te koop aan.
Hij werkt via USB en in feite is het een iets kleinere versie van een echte MS20. Hiermee kun je de Korg MS20 Legacy software aansturen, maar eventueel ook andere (soft)synths.

Hij is in perfecte staat en compleet met patchkabels.

Prijs: 200 euro.
 
Misschien iets te impulsief die controller te koop gezet. Ik wil namelijk die nieuwe MS-20 mini gaan kopen als hij straks in de winkel ligt en heb daarbij de aanname gedaan dat die ook gebruikt zou kunnen worden als controller voor de legacy collection. Er zit immers midi/USB op het ding.
Inmiddels komen er wat meer specs uit van die MS-20 mini en het lijkt erop dat hij alleen note messages uit kan sturen. In dat geval is hij dus niet bruikbaar als controller voor de legacy collection en kan ik beter deze legacy controller er dus nog naast houden voor de software versie van de MS-20. Aan de andere kant: Wat moet ik straks nog met een software MS-20 als ik een echte heb? Twijfel dus nog. Sorry.....
 
Bij twijfel kan ik het beter niet doen. Gooi hier maar een slotje op. Sorry.

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top