microfoon KRK ergo kwijt

Woutrr

Ingeburgerd
Lid sinds
10 februari 2009
Berichten
45
hay,

Ik ben de meetmicrofoon van het KRK ergo pakket kwijt. Je kan deze microfonen ook nergens kopen. Ik heb een mail gestuurd naar KRK wat mijn opties zijn, maar die antwoorden niet. Zijn er eventueel andere meetmicrofonen die ik kan gebruiken icm de KRK ergo? Liefst niet te duur.

Dank bij voorbaat!
 
Behringer ECM8000 wordt veel gebruik. 50 euro bij bax, maar wellicht nog goedkoper te vinden (veel mensen gebruiken hem maar een enkele keer kan ik mij voorstellen).
 
bedankt voor de reply! Ja had deze ook al zien staan, maar ben een beetje sceptisch tegenover dit merk. Misschien er nog andere, meer betrouwenswaardige merken zijn die meetmicrofoons hebben?
 
Heb je al wat gevonden? Ik begrijp je wantrouwen tegenover het merk, maar toch wordt de Behringer vaak juist aangeraden door professionals (zie de studio/acoustics sectie op Gearslutz bijv). Er valt weinig winst te behalen voor deze toepassing ten opzichte van de Behringer, als je het betaalbaar wilt houden. Daarnaast neem ik aan dat een mic voor deze toepasing niet al te intensief wordt gebruikt.

De originele KRK mic zal beter passen waarschijnlijk omdat deze 'gematched' is bij de unit, maar zal qua kwaliteit niet veel beter zijn. Als je andere alternatieven hebt gevonden is dat natuurlijk ook prima, ben benieuwd!
 
Hoi !!

Ik zat even door mijn oude leftovers tas te bladeren en was opzoek naar iemand die een KRK-Ergo mic nodi8g heeft en trof deze topic aan.

Ik heb nog een nieuwe liggen volledig gesealed.. Ik begrijp dat deze post uit 2013 is maar mocht je toch nog belang hebben geef dan ff een ping op mijn PM :)

Prijs komen we wel uit.. als het nog nodig is tenminste :)

Groet,


Thijs
 
Back
Top