• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop/ Ruil Alesis Micron, Korg Wavestation SR en E-mu XL-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Absynth

Born 2 chill!
Lid sinds
24 januari 2003
Berichten
874
Locatie
Egmond aan zee
Ik verkoop deze synths, maar ruilen vind ik ook geen probleem...geniet eigenlijk zelfs de voorkeur.

Micron: 200 euro
E-mu XL-1 (met orchestral expansion): 200 euro
Korg Wavestation SR (Met doos, hardleidingen etc.): 100 euro.

Alledrie de synths zijn in zeer goede staat, de micron ziet er zelfs als nieuw uit.

Voor de E-mu is een heel handig en gratis programmaatje om hem te editen (prodatum), en voor de Micron een VST editor...ook gratis.

Ik heb geen flauw idee waartegen ik ze zou willen ruilen, dus verras me maar!

Mail me maar voor foto's
 
SmIJs_16_SchopHak.jpg
 
De Wavestation word zondag opgehaald door een vriendelijk forumlid.

De andere twee zijn er gewoon nog.

Prijswijziging:

EMU-XL-1 (met orchestral exp.): 175 euro
Alesis Micron: 190 euro

Of leuke ruilvoorstellen natuurlijk! :okdan:
 
OKay, alleen vandaag en morgen....de EMU-XL-1 met orchestral expansion kaart, voor maar 125 euro!!!!

excl. verzendkosten, het liefst ophalen.

Das echt veelste weinig voor dit beessie, maar hij staat hier maar een beetje te staan. (in de weg ;) )
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top