• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Basstraps met Rockwool 221 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Daeronb

Nieuwkomer
Lid sinds
24 februari 2009
Berichten
17
Beste heren en dames,

Ik ben bezig met verhuizen en heb daarbij besloten mijn basstraps niet mee te nemen omdat de ruimte daar te klein voor is. Ze hebben erg goed hun werk gedaan, en ze hebben me redelijk wat tijd gekost om te vinden en in elkaar te zetten.

Ik heb de basstraps zelf in elkaar gezet door middel van een houten framewerk waar ik de rockwool platen op of in (afhankelijke van de maat) heb gelegd.

Ik heb 2 traps van van 1 rockwoolplaat dikte ban 60x100 (witte stof met vage tekst). Dus heb ik op houten poten links en rechts van mij gehad voor de demping van de eerste reflectiepunten. Die houten poten zijn er vanaf gehaald, maar kan je er eventueel bij krijgen.

verder heb ik 2 traps met dezelfde afmeting (bruin/oranje/geel achtig): 60x100, maar nu van 2 platen rockwool dikte. Deze heb ik in plafondhoeken opgehangen om daadwerkelijke bass energie te vangen.

Ook heb ik nog 2 traps van 2 platen dikte, maar dit keer met een afmeting van 40x100 (bruin/oranje/geel achtig). Deze hingen boven mijn pc in de hoek tussen de muur en het plafond. ook weer om bass energie weg te vangen.

Als laatste heb ik nog 2 grote panelen van 60x197 (bruin/oranje/geel achtig). Hier zitten in totaal 4 rockwool platen per paneel in, 2 op- en onder elkaar. Deze stonden bij mij in de hoeken tussen twee aangrensende muren, ook weer om bass energie weg te halen.

Nu zijn de basstraps dus zelfbouw. Ze hebben hun werk erg goed gedaan, maar ze zijn uiteraard niet professioneel afgewerkt. Ze doen wel wat ze moeten doen.

De rockwool alleen al heeft me vorig jaar 300 euro gekost. Daarbij nog alle hout en stof van meer dan 70 euro, en werk dat ik er aan heb gehad. Maar omdat ik snap dat ze niet professioneel zijn afgewerkt, en ik er toch vanaf moet, wil ik alle 8 panelen weg doen voor 100 euro.

Ze zijn af te bekijken en af te halen in Amsterdam.

Hieronder wat snel gemaakte foto's.

Laat weten als je intresse hebt!




 
WOW. Er is veel meer belangstelling voor de traps dan ik had gedacht!

Aangezien ik het geld goed kan gebruiken, wil ik mensen eerst de kans geven om een hoger bod te doen dan wat ik er voor vroeg.

Als niemand daar belangstelling voor heeft, dan contacteer ik de gene die mij als eerste (1 hele minuut voor nr 2 zelfs, beetje krom maar ik het ff niet anders) die ze dan kan komen ophalen.

Ik wil de traps hier uiterlijk voor 30 jan. weg hebben. En vervoer moet zelf geregeld worden, daar krijg ik veel vragen over. Wellicht een boedelbak ofzo?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top