• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tk presonus studio one 80 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

donfifis

Synth liefhebber
Lid sinds
27 juni 2007
Berichten
389
Locatie
e.c.l. eindhoven city of light
Hallo ik verkoop mijn cubase 5 essential inclusief steinberg key.
Ik vraag hiervoor 45 euro.
Kan worden opgehaald of verzonden , bij verzending komen de verzendkosten er nog bij.

Ook verkoop ik mijn presonus studio one producer.
Deze is echter niet nu al te koop omdat ik nog wacht op bericht van presonus hoe dit te werk gaat.
Wanneer ik weet hoe en wat verkoop ik studio one v2 producer voor 100 euro.
Het betreft een download versie met studio one v1 en upgrade naar studio one v2 producer.

Mvg
 
Last edited by a moderator:
cubasde 5 essential is verkocht en opgestuurd.

voor studio one heb ik van presonus het licensie overschrijf formulier gekregen dus deze is per nu te koop .
dus dat is dan presonus studio one v2 producer wat bestaat uit studio one v1 artist plus studio one v2 producer update , welke in download versie dan te krijgen is via de presonus site.
mijn vraagprijs is 100 euro voor dit pakket.

mvg
 
Nog steeds to koop presonus studio v1 artist updated naar v2 producer met daarin natuurlijk ook alle samples en software die je erbij krijgt.

Het gaat als ik het goed begrepen heb zo:
Degene die studio one zou kopen moet even een account aanmaken en dan mij deze gegevens doorgeven dan vul ik het overschrijf bewijs van presonus in en dan zetten hun mijn registratie op jou naam en dan heb je dus studio one v1 artist en v2 producer.
Het aantal licensies die je tegelijk kunt gebruiken zijn er 5 van wat k heb begrepen en ik heb eentijdje terug gevraagd hoe dat zat als ik nou 5 keer mn computer reformat , hun antwoord was als de 5 licensies zijn gebruikt resetten wij de licensies weer naar 5 nieuwe die je gewoon weer kunt gebruiken.

Mijn vraagprijs 80 euro

P.s. Mods kunnen jullie de titel veranderen naar tk presonus studio one 80 euro.

Bvd
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top