• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation KS-Rack aangeboden €300

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Seeside

Nieuwkomer
Lid sinds
17 december 2012
Berichten
24
Vanwege een nieuwe aanschaf en de kerstmis-sfeer in de lucht doe ik mijn Novation KS-Rack weg.

Het is een robuuste bak waar heerlijk vette sounds uitkomen. Ideaal voor alle soorten electronische muziek, new-age, jazz (orgeltjes!), en noem het maar op!

Specificaties:

Polyphony - 16 voices, 4-Part multitimbraal (12 oscillators in totaal! )

Oscillators - 3 osc met Square / Saw / Variable Pulse / Tri / Sine / Double Saw / Double Tri / Double Sine, en meer specifieke waveforms. Osc 1-2 sync, FM, Ring Mod, Noise en externe audio in (mono) vocoder.

LFO - 2 LFOs: sine, triangle, saw, square, sample-and-hold, panning, met snelheid en delay parameters. Cyclisch of 1-shot.

Filter - lowpass/highpass/bandpass, 12/24 dB verwisselbaar.

Envelopes - ADSR envelope generators voor elke osc, en voor het filter.

Aftertouch! (geweldig voor expressie tijdens het spelen, aangestuurd door een MIDI controller)

Effecten - 6 simultane en programmeerbare hoge kwaliteit FX per program: Reverb, Distortion plus tempo-locked Chorus, Phaser, Delay, Panner & Enveloped Filter met EQ, 12-band Vocoder.

Arpeggiator - 4 onafhankelijk in multi mode; up, down, random, chord modes; 32! preset patterns; range and latch mode bewaard per program.

Geheugen - 200 preset programs, 50 preset performances, 100 drum sounds; 200 user programs, 100 user drum programs, 50 user performances. Meer dan genoeg ruimte voor alle sounds en patches die je maar nodig kunt hebben!

Controls - MIDI IN/OUT/THRU

Kortom: enorm veel mogelijkheden, briljant stukje speelgoed!
Komt compleet met kabels, klaar om aan te sluiten en te gebruiken.

Voor meer informatie kunt u altijd bellen of e-mailen, mocht de synth verkocht worden moet hij wel worden opgehaald, ik heb momenteel niet de mogelijkheid om te verzenden. Ik ben ook bereid om de synth ook 'in actie' laten zien eventueel (graag zelfs!)

Vraagprijs is 300 euro maar bieden mag natuurlijk altijd!

Dennis, (Novastyle / Seeside music)
 
$(KGrHqVHJEoFDOLn43(IBQ0GsMR1uQ~~60_85.JPG


$T2eC16R,!yEE9s5jFRm!BQ0GssgLo!~~60_85.JPG


$T2eC16NHJGwE9n)ySfVBBQ0GtI78(Q~~60_85.JPG


$T2eC16dHJGkE9no8iPo3BQ0GtgGp,!~~60_85.JPG


$(KGrHqJ,!pIFCDQeSgs)BQ0Gt7ektQ~~60_85.JPG
 
Tevens een KORG Padkontrol in prima staat te koop. Ik zal hier later een nieuw topic over openen evt. maar deze gaat van de hand voor €80,=

Dennis
 
vanavond aan het werk, dus liefst reageren via de mail, bellen mag maar er is kans dat ik niet kan opnemen :)
 
Ook heb ik nog 2 E-Mu xboard MIDI-controllers in de aanbieding, zowel de 61 als 49 toets versie.
Beide in goede staat, bij interesse stuur even een bericht :)

mvg. Dennis
 
en nog steeds beschikbaar :)

ik heb besloten om als een soort mini aanbieding de KS-Rack + mijn E-mu xboard61 + KORG Padcontrol alles bij elkaar weg te doen voor €450,-
het xboard gaat los weg voor 90 en de padkontrol voor 80, dus dat scheelt toch weer 2 tientjes :P

Dennis
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top