• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dave Smith Poly Evolver

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Serfinio

Ingeburgerd
Lid sinds
13 mei 2005
Berichten
69
mede producer,

Toch met een klein beetje tegenzin biedt ik mijn Poly Evolver keyboard/synthesizer te koop aan. heb kort geleden Roland Fantom gekocht waar ik even genoeg aan heb. De synthesizer is zo goed als nieuw en alleen in airconditioning gesloten studios (door 1 persoon) gebruikt. Voor hen die haar nog niet kent, dit is de synthesizer met het meest uniek afgestemd geluid, in staat om externe audio te werwerken en is uitgerust met verscheidene audio uitgangen (zie specificaties).
doe een goed bod en je kunt hem ophalen of kan haar evengoed langsbrengen.

specificaties
5-octave, semi-weighted keyboard action with velocity and aftertouch.
Spring-loaded pitch wheel and assignable mod wheel.
512 fully editable Programs (4 banks of 128 ) and 384 Combos (3 banks of 128 ).
Numeric keypad for direct access of Programs and Combos.
Oscillators per voice: 2 digitally controlled analog oscillators (DCOs) with selectable sawtooth, triangle, saw/triangle mix, and pulse waves (with pulse-width modulation), and hard sync; 2 digital wavetable oscillators with Prophet VS waves and wave sequencing capability, FM and ring modulation.
White noise generator.
2 Low-pass filters per voice: 1 analog Curtis filter per channel, selectable 2- and 4-pole operation (self-resonating in 4-pole mode).
3 Envelope Generators per voice: filter, VCA, and assignable (four-stage ADSR).
4 LFOs per voice.
Glide (portamento): separate rates per oscillator.
Analog VCAs.
Digital high-pass filter.
Digital delays: 3 separate, syncable, stereo delay lines per voice.
Tuned feedback with "Grunge": use feedback as a pitched sound source.
Distortion and "Output Hack."
16 x 4 step sequencer per voice.
Dimensions: 14.00" (35.56 cm) W x 38.5 " (97.79 cm) L x 5.09" (12.95 cm) H (2.84" at front edge; the feet account for 0.625" of the total height)
Weight: ~28 lbs. (12.7 kg)

Ins and Outs
MIDI In, Out, Thru, and Poly Chain.
Stereo audio input: 1/4" unbalanced.
Main stereo audio output: 1/4" unbalanced.
Separate stereo outputs (per voice): 1/4" unbalanced
Sustain pedal input: accepts normally on or normally off momentary footswitch.
Pedal/CV1 and Pedal/CV2 inputs: responds to expression pedals or control voltages ranging from 0 to 5 VDC (protected against higher or negative voltages).
Headphone output: 1/4" stereo phone jack.

€1650,-

165317_3162_79504_Apr_19_2011_740x480.jpg
 
Beste Mede producers,

Dit is even een rectificatie in mijn advertentie en natuurlijk ook voor de duidelijkheid. Deze Dave smith Poly Evolver is NIET de PEK versie. Het is namelijk de editie daarvoor.

Mijn excuses voor de onduidelijkheid.
 
Beste Forummers,

Voor onze eindejaars Actie gaat deze omlaag naar €1500:mega:

Geintereseerden?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top