• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSI Mopho X4

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Deze onberispelijke X4 is nét twee maanden oud en is nauwelijks gebruikt. Gekocht voor 1190 euro. (factuur beschikbaar)
Vaste prijs is 950 euro, lager ga ik absoluut niet.

Voorstel inruil: Monomachine SPS-1 UW MK II. Deze dient wel cosmetisch en technisch perfecte staat te zijn want ik verafschuw krasjes/kraakjes en nicotinedampen.

Voor dozenliefhebbers: die heb ik niet meer, kwam geen geluid uit ;)

Ik zie je reactie/voorstel graag tegemoet.

Voorkeur ophalen, dan kan je eerst zien (en horen) wat je koopt.
Verzekerd verzenden natuurlijk bespreekbaar

DS-590-MAIN.jpg
 
Wederom beschikbaar, de potentiele koper haakt (na reservering en zonder fatsoenlijk bericht) af...

Ik reserveer NIET en is inruil (van recent gear) bespreekbaar.
 
X 4 B E S C H I K B A A R H E I D S S C H O P je... (inruil mogelijk, zie bovenstaande post)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top