• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Degelijke x0xb0x tb303 clone

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

spdk

ech wel
Lid sinds
21 januari 2002
Berichten
3.335
Locatie
Utrecht
Te koop x0xb0x

Gebouwd op de TU in Twente, maar dan zonder de bekende 'TU Twente mods'. Ik heb de bouwer gevraagd de mods niet te installeren, omdat naar mijn beleving die mods de authentieke 303 sound negatief beinvloeden, ook al zet je die mods uit.

In plaats daarvan is deze x0xb0x extra degelijk gebouwd, met hoge kwaliteit drukknoppen en potmeters, center detent tuning knob en een aantal technische zaken waar ik niets van snap :)

Uiteraard is de standaard vca chip vervangen door een BA662A, die ook in de originele 303 zit.

De front en achterplaat heb ik uit Japan over laten varen om het hele plaatje compleet te maken.

Ik ben dus de eerste eigenaar, heeft alleen in mijn huis gestaan, 99,9% van de tijd onder een stofhoes.

Wordt geleverd met adapter en operating system sokos 2.0.

€425,-
 

Attachments

  • DSC01353.jpg
    DSC01353.jpg
    37,6 KB · Bekeken: 51
  • DSC01356.jpg
    DSC01356.jpg
    46,7 KB · Bekeken: 42
  • DSC01361.jpg
    DSC01361.jpg
    44,4 KB · Bekeken: 44
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top