Hallo allemaal.

Frannie D.nl

Nieuwkomer
Lid sinds
20 november 2012
Berichten
11
Beste medeforum-leden.

Graag wil ik mij even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Fran Dewaide en woon in het Limburgse Stein. Ik ben een liefhebber van jaren 80 vintagesynthesizers van Korg. Zo heb ik jarenlang veel plezier beleeft aan een Korg X3. Mijn hobby eindigde omdat mijn rechterhand sterk beperkt werd na een ongeluk. Maar toch kruip het bloed.......en nu denk ik toch weer aan de aanschaf van een vintage Korg. Gewoon omdat de aanschaf veel goedkoper en de kwaliteit hoog is. Ik wil mij nu voornamelijk bezig gaan houden met het arrangeren van muziek via de sequenser. Ik heb daar een tread over gemaakt in het forum van de vintage synths. Ik vind dit een reuze handig en interessant forum en zal hier nog vaak te vinden zijn.

Groetjes, Fran Dewaide. :okdan:
 
Welkom 8)

De X3 was toch een verbeterde M1 (1988) net zoals de T series.
Hij klinkt lekker eind '80

Ik heb de M1 ex (rack versie) voor de nostalgie, in 1988 konden we alleen wat kwijlen aan het winkelraam, nu kunnen we het 2dehands spul wel permiteren 8)
 
M1

M1

Ja de M1, dat was toch een revolutie in synthesizerland. Mijn broer was 1 van de 1e Nederlanders die hem had!!
Hij was zo vers dat de plaatselijke muziekboer de M1 niet wilde meegeven :dubbel: :dubbel:

Waar gebeurt!!

Groet, Fran.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top