• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg M1, Allen & Heath XONE 92, XONE 2D !!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hotmusic

Nieuwkomer
Lid sinds
8 juli 2011
Berichten
13
Ik wil graag wegens het verbouwen van m'n studio mijn geliefde korg M1 verkopen. Ik heb er een beschermhoes omheen zitten (mee geleverd) Hij werkt perfect, wat ontbreekt is het kapje over het stop/pauze lichtje. (is verwaarloosbaar of een reparatie van 5/10 euro) verder vanwege de leeftijd wel gebruikerssporen. vraagprijs €375,- Hij mag ook weg voor een goed bod.

Mijn Xone 2D midi controller/4 kanaals geluidskaart gaat ook met doos in zeer goede staat weg. Ook zeer weinig gebruikt 1,5 jaar geleden nieuw gekocht. (lichtgrijze variant) vraagprijs, €375,- (nieuw 649,-)

Bieden of contact graag per mail. (reactie meestal direct!)

mail/telefoon: ricklampe@me.com 06 28239607

Groetjes,

Rick
(Eindhoven)
 
Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top