• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie 32-8 (incl meterbridge) in uitstekende staat!!! (ruil?)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bonzo

Stamgast
Lid sinds
26 Maart 2008
Berichten
422
Locatie
Hasselt WERELDSTAD (België)
Uitstekende mixer, maar te groot voor me, aangezien ik enkel nog met DAW werk. Ruil of inruil met een Topaz, Ghost 24 kanaals of A&H GS , mackie 24 kanaals kan!

32-kanaals console met 6 Aux-sends (Pre/Post schakelbaar, te routen
op de Mix B sectie) en 6 stereo returns. EQ met High- en Low-
shelving, Low Cut, 1 semi- en 1 volledig-parametrische middenband.
Alle kanaalingangen (Tape/Line/Mic) zijn symmetrisch. Inclusief
meterbrug!!!

.

ZEER GOEDE STAAT! Enig detail, één lampje van de master uitgang
(achter de wijzernaald) op de brug moet vervangen worden. Is NOOIT
buiten de studio geweest.

1400 EURO
mackie-8-bus-series-32-8-2-380632.jpg
 
(in)Ruil tegen een goede octopre, enz. kan, want ik heb besloten om zonder mengtafel te gaan werken. Ik neem eigenlijk toch geen bands meer op, en ga zonder tafel werken. Ik zoek dus ook geen 24-kanaals meer.
 
1200euro als het nog voor november is. Ik wil wat plaats winnen... Goede ruilvoorstellen blijven ook welkom.

Ze gaat achteraf zeker niet nog goedkoper weg voor de dromers, want ik berg spullen netjes in plastic op, waardoor ze lekker lang bewaren als het moet.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top