• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Focusrite Scarlett 2i2, Roland JV-1010, Korg Padkontrol (zwart), Behringer EM600

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wootson

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2011
Berichten
1.428
Ik ga een aantal dingen de deur uit doen om zo een Roland XV-3080 of XV-5080 te kunnen kopen. In de praktijk is een combi van workstation (Korg TR61) en losse module voor mij meer dan voldoende en werk ik niet graag i.c.m. een PC.

Alle prijzen zijn IMHO erg redelijk en staan dus vast! Alles kan afgehaald worden in Geleen (Limburg) of goed verpakt worden verstuurd per PostNL (6,75 euro of 8,05 euro aangetekend). Afhalen = 25% aanbetalen (i.v.m. mensen die niet komen opdagen uiteindelijk). Alles werkt 100%!

Roland JV-1010 (synth module)
Prijs:
125 euro (zelfde prijs als wat ik er voor heb gegeven afgelopen maand).
Inclusief originele adapter, SoundDiver JV/XP en reference manual op CD-ROM, owner's manual, uitgeprinte patch- en performance-lijst en Expansion Audio Demo CD III (3). Paar minimale krasjes op de behuizing en het display, maar optisch (en uiteraard ook technisch) toch zeker wel in zeer goede staat. Geen haperende rotary encoders en voor de rest werkt ook alles perfect. Ik heb tevens bij Roland een nieuw glaasje besteld voor het display (kostte 6,47 euro), dit zal ik naderhand nog toesturen.

Deze module is goed voor 1000+ patches! Alles van de JV-1080, JV-2080 en als bonus nog de ingebouwde Session expansion. Ik heb ook nog een SR-JV80-11 Techno expansion, maar die behoud ik liever zelf.

Focusrite Scarlett 2i2 (geluidskaart / recording interface)
Nieuwprijs:
139 euro.
Nu: 109 euro, inclusief aankoopbewijs en gratis jack-kabel (stereo naar dubbel mono).
Eén maand oud. Zo goed als nieuw in de originele verpakking. Inclusief USB-kabel, handleiding, Ableton Live Lite 8, en de Scarlett Plugin Suite. Het account voor het autoriseren van Ableton Live Lite 8 kan ik (mits daar interesse voor is) na de koop overhandigen. Zelfde geld voor de Scarlett Plugin Suite. Kwestie van e-mailadres en wachtwoord veranderen, geen moeilijk gedoe.

Korg Padkontrol (zwart)
Nieuwprijs: 166 euro.
Nu: 79 euro, inclusief aankoopbewijs en gratis adapter die je normaal los zou moeten kopen.
Half jaar oud en weinig gebruikt. Paar haarkrasjes rondom de rotary encoders (zie je haast niet), maar voor de rest echt zo goed als nieuw. Inclusief USB-kabel, handleiding, et cetera.

Behringer Echo Machine EM600 (effect pedaal)
Nieuwprijs: 39 euro.
Nu: 19 euro.
Half jaar oud en weinig gebruikt. Zo goed als nieuw! Heel vette effecten en zeker beter dan zo'n extreme ruisbak ala Korg Monotron Delay.
 
De Focusrite Scarlett 2i2 is verkocht en wordt vandaag verstuurd.

De Behringer EM600 zal als het goed is vanavond iemand de betaling voor doen, maar dat zij de vorige persoon ook en die betaalde uiteindelijk niet. Semi-verkocht dus, maar ik ga er van uit dat hij deze keer ook echt weg is.

Verder wil ik nog even vermelden dat de krasjes op het display van de Roland JV-1010 gewoon een oud stukje beschermfolie was. Dit heb ik verwijderd en het display is echt als nieuw. Vandaag heb ik ook nog het reserve-display binnengekregen, dus je kunt eventjes vooruit. :okdan:
 
Alles is inmiddels betaald en verzonden. Dit topic kan dus worden gesloten. :slotje:

Bedankt weer voor de optie om het hier te plaatsen! *D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top