• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Jomox Airbase 99 / TC-Electronic / M-One XL / Samson S-Com / 2x Behringer Ultrapatch

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nap

Geräuschmacher
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
15.878
Locatie
Den Bosch
Jomox Airbase 99 / TC-Electronic / M-One XL / Samson S-Com / 2x Behringer Ultrapatch

In mijn niet aflatende strijd van mijn hardware af te raken, gaat mijn rack in de aanbieding.

Hierin zitten:

Jomox Airbase 99 - €275
TC Electronic M-One XL - €275
Samson S-Com Stereo Compressor - €75

Al deze units zijn in goede tot zeer goede staat en voorzien van de originele handleiding en voeding (indien van toepassing).

Dan nog:
Behringer Ultrapatch pro 2000 - €15
Behringer Ultrapatch pro 3000 - €15

Gehavend door jarenlang labelen en stiften, zien er niet uit. Wellicht te redden met spiritus of terpentine. Maar ik zou er lekker je eigen labels overheen plakken. Functioneel 100%. Samen voor €25.

Alles in 1 koop? Dan krijg je er voor niks een fraai, solide Quik Lok 10U rack bij. Voor niks, maar dan moet je het wel op komen halen.
 
Op verzoek een foto:
gear.jpg
 
Nou, het loopt niet echt storm. Wat lauwe reacties maar niets waarvan mijn hart sneller gaat kloppen.

Dus nog 1 keer een bumpje, en anders hou ik het maar gewoon lekker zelf.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top