Planten als controller

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Nou ja zoals de titel al zegt : Ik zie me al op een podium staan vol met planten die mijn synths aansturen ! echt te gek >


 
Last edited by a moderator:
Embed werk niet op SF. Gewoon de link plakken in het bericht is voldoende.
 
kun je geweldige glides mee maken..
 
denk trouwens dat ook fungi als controllers het prima zouden kunnen doen:
penis-mushroom.jpg
 
Embed werk niet op SF. Gewoon de link plakken in het bericht is voldoende.

Maar dat is precies wat ik had gedaan dacht ik.... anyway thanks het ziet er nu beter uit :)

(ik zal met mijn noobhoofd wel weer iets fout gedaan hebben )
 
Nou ja zoals de titel al zegt : Ik zie me al op een podium staan vol met planten die mijn synths aansturen ! echt te gek >


"BOTANICUS INTERACTICUS": Interactive Plant Technology - YouTube

Het jammere is dat dit soort dingen meestal in de experimentele fase blijven hangen: je hoort wat sinus bliepjes en dat is het dan. Ja je kunt van praktisch alles een controller maken, zolang er maar iets van een spanningsveld af te vangen is. Maar maak er dan eens een fantastisch klinkende bloemen (danwel piemel) symfonie mee! Vooral Snelkookbami's suggestie leent zich natuurlijk uitstekend voor een spectaculaire performance. Cockring om, inpluggen en gáán!
 
Ja je kunt van praktisch alles een controller maken, zolang er maar iets van een spanningsveld af te vangen is.
pcies, dat dus... en dat maakt een plant nog geen muziekinstrument...
je zou nutuulk ook een electrode in een nat stuk paardestront kunnen steken en het dan Manureus Modulaticus kunnen noemen...
 
pudding en gisteren ?
 
Plantjes gasten, plantjes. Geen geslachtsdelen.
 
Back
Top