• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

JBL LSR4328P Actieve monitors met DSP roomcorrection

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lennox

work in progress
Lid sinds
19 november 2005
Berichten
1.829
Te koop, zo goed als nieuw JBL systeem met roomcorrection. Ik heb ze gekocht om niet van die lelijke noppen en schuimplaten in mijn kamer te hangen maar door middel van roomcorrection techniek de mixpositie te bepalen. Werkt echt fantastisch. Geloof het of niet ze zijn niet veel gebruikt aangezien ik met koptelefoon muziek maak.

Lees de lofende recensies op het web maar eens.

Product:
JBL LSR4328P actieve monitors incl. DSP roomcorrection

Algemeen:
JBL is een merk dat al heel lang goede producten maakt. Ook nu lopen ze voorop in de wedstrijd om een "slimme" monitor te maken. Deze LSR4300 serie is speciaal gemaakt voor mensen die echt het meest perfecte geluid willen hebben en dat is te danken aan het RMC systeem. Dit systeem zorgt ervoor dat de luidspreker zichzelf aanpast aan de omstandigheden. Er zit in de monitor een zeer goede processor die in staat is om alle soorten frequenties aan te passen om een helder geluid te krijgen. De meeste monitoren zijn echt 100% gericht op studio gebruik maar deze zal ook in een thuissituatie goed tot zijn recht komen.

De buitenzijde van de monitor ziet er heel goed uit en dat is mede te danken aan de VU meter die zich op de voorzijde begint. Deze meter laat zien hoeveel vermogen u vraagt van de monitor en het zal u verbazen hoe ver u kunt gaan. De monitor heeft boven de VU meter zijn woofer zitten die een diameter heeft van 8 inch. U kunt dus echt mooie bassen neerzetten om zo iedere muzieksoort compleet tot zijn recht te laten komen.

Specificaties:
- frequentiebereik: 35 tot 32.000 Hz
- digitaal crossover met een scheidingspunt van 2.8K
- maximale SPL: 112 dB
- 8" woofer
- 1.5" tweeter
- impedantie 8 Ohm
- versterker: klasse AB
- vermogen versterker lage tonen: 150W
- vermogen versterker hoge tonen: 70W
- input connectoren: XLR en 6.3mm jack
- zeer hoogwaardige AD converters: 96kHz, 24-bit, 64x oversampling
- aan te sluiten via het HiQNet™ systeem
- aan te sluiten aan de computer met een USB
- 31 LED segmenten voor het aflezen van settings
- gewicht: 13.1 kg
- afmetingen: 438 x 267 x 269 mm

JBL_lsr4328pack.jpg


JBL-LSR4326PAK-bax.jpg


Bij Bax Shop zijn ze nog steeds leverbaar voor € 777,- per stuk

Mijn prijs voor beide € 995,-


GEEN RUIL SVP heb het geld nodig ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top