Mijn nederige studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DigiLoog

Ouwe rot
Lid sinds
30 juni 2009
Berichten
4.855
Locatie
Ergens op een pcb
De eerste foto betreft de huidige situatie, met een paar kleine wijzigingen, de Matrix-6 en Supernova hebben plaats gemaakt voor een Mirage en Solina String Ensemble MK-I.
Tweede foto betreft de situatie van zo'n 3 jaar geleden, maar zoals je ziet werd die set-up te klein voor al mijn huidige gear.
 

Attachments

  • madame tussaud 014.jpg
    madame tussaud 014.jpg
    79,2 KB · Bekeken: 106
  • madame tussaud 004.jpg
    madame tussaud 004.jpg
    42,2 KB · Bekeken: 103
2x een Matrix 6?

Verder wel toch een boel leuke bakken bij elkaar :okdan:
 
Dank U :halleluja
Maar ik vind het nog wel meevallen, de meest indrukwekkende (Synthex-Syrinx-SH-5) synths staan er al lang niet meer =(
 
Zie ik daar nou een paarse (?) syrinx onder een beademingsapparaat?
 
de Matrix-6 en Supernova hebben plaats gemaakt voor een Mirage en Solina String Ensemble MK-I.

Dat vind ik werkelijk een ongeloofelijke upgrade ! :?:?:?
De Mirage was ooit m'n eerste sampler en de String Ensemble heb ik eens gratis gekregen en duur doorverkocht aan een (...) die er veel geld voor over had.
 
downgrade?
tja niet alles wat oud is is per se goed
 
Waarom eigenlijk in een aquarium?

(wel chique, maar lastig te bespelen?)
 
Cool, een Mirage....ik heb er 2 staan welke ook zeer regelmatig in gebruik zijn.
En zodra ik weer eens tijd heb ga ik maar eens verder met de Mirage editor welke ik aan het schrijven was...
 
Waarom eigenlijk in een aquarium?
(wel chique, maar lastig te bespelen?)
Heeft niets met chique te maken, eerder ter bescherming v/d elemeneten.
Voordat : another one bites the dust.
Cool, een Mirage....ik heb er 2 staan welke ook zeer regelmatig in gebruik zijn.
En zodra ik weer eens tijd heb ga ik maar eens verder met de Mirage editor welke ik aan het schrijven was...

Er wordt nogal denigrerend gedaan over de Mirage, okay hij is simpel en beperkt, maar het filter is krachtig en prachtig.
Ik heb de laatste versie de DSK-1 en jij?
 
Samplen met je input filter hoger dan de helft van de sample rate...hoppa..lekker extra distortion er in, sorry harmonischen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top