Hallo synthfreaks

voight-kampff

I receive After Touch
Lid sinds
15 mei 2012
Berichten
42
Locatie
Breda
Hallo forumleden,

Mijn naam is Mark, ik ben 41 jaar en ik woon in Breda. Ik ben webdesigner en naast mijn werk maak ik graag muziek. Tot voor kort deed ik dat met software synths, maar sinds kort ben ik overgestapt op het gebruik van hardware. Tot nu toe bevalt dat prima en ik wil mijn arsenaal dan ook langzaam uit gaan breiden. Ik heb nu een Dave Smith Mopho (module) en een Nord Rack 2x. Daarnaast gebruik ik Studio One Pro 2 voorals als DAW om deze synths aan te sturen. Ik maak ook gebruik van Ableton Live. Wensenlijst: meer analoge synths, een aantal lo-fi synths, een (of meer) drumcomputer(s), en een groter (analoog) mengpaneel, zodat ik mijn computer steeds minder nodig heb.

Ik ben geïnteresseerd in allerlei elektronische muziek, maar voor wat betreft het produceren wil ik me wat meer gaan richten op 'oldskool' synthesizer muziek (onder mijn alias Voight-Kampff), waarbij je moet denken aan Vangelis, John Carpenter, het nieuwe album van Geoff Barrow and Ben Salisbury en natuurlijk onze eigen Legowelt (en dan eigenlijk vooral zijn muziek onder zijn Smackos alias).

Tot zo ver mijn introductie.

Groet,
Mark
 
Alleen al voor die nickname :okdan:

Ik ben zelf ook compleet opgehouden met de computer te gebruiken. Ik ga alleen weer een eenvoudige USB-geluidskaart halen om op te kunnen nemen. Het leukste is toch wel verschillende sequencers te gebruiken en die dan te syncen, je krijgt totaal andere resultaten als je eens bijvoorbeeld de interne sequencer van een ESQ1 gebruikt.
 
Hallo en welkom hier!

:biertje:
 
hallo, welkom
 
Back
Top