• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

JV-2080, JV-1080, setje MSP5, Expansion Boards, ...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Musiquence

Midioot
Lid sinds
16 december 2002
Berichten
761
Locatie
Woerden
Laatste restje van m'n ooit zo mooie verzameling. Anyway, ik wil er graag vanaf. Prijzen zijn niet onredelijk volgens mij, maar reageer gerust als je interesse hebt.

Het zou mooi zijn om alles in 1 keer te kunnen verkopen. Voor 1250 euro mag het hele spulletje weg.

Yamaha MSP5 - 500 euro
Roland JV-2080 (House, Techno, Dance, Hip-Hop, Pop, 70's & 80's, Vocal, Bass & Drums Expanded) - 600 euro (alleen de Expansions zijn het bijna al waard!)
Roland JV-1080 (Orchestral, Asia, Bass & Drums Expanded) - 400 euro
Viscount EFX-1 - 100 euro (onbekend of onderschat, het is echt een geweldig apparaat!)
19" rack, 12 hoog (2x) - 15 euro p/stuk
Behringer PX2000 patch panel - 15 euro

Wie maakt me los? Als je serieus interesse hebt, komen we er wel uit. Hele bende kabels ligt hier ook nog...

Wie maakt me los? :)
 
***UPDATE***

Roland JV-2080 (House, Techno, Dance, Hip-Hop, Pop, 70's & 80's, Vocal, Bass & Drums Expanded) - 600 euro (alleen de Expansions zijn het bijna al waard!)
Roland JV-1080 (Orchestral, Bass & Drums Expanded) - 300 euro
Viscount EFX-1 - 100 euro (onbekend of onderschat, het is echt een geweldig apparaat!)
19" rack, 12 hoog (2x) - 15 euro p/stuk - GERESERVEERD
Behringer PX2000 patch panel - 15 euro
 
***UPDATE***

Roland JV-1080 (Orchestral, Bass & Drums Expanded) - 300 euro
Viscount EFX-1 - 100 euro (onbekend of onderschat, het is echt een geweldig apparaat!)
Behringer PX2000 patch panel - 15 euro
Rack mount voor 2 half-19" apparaten - 10 euro
Verder nog een zooitje kabels... 50 euro voor de hele bende.

Wie maakt me los? Wie de JV en Viscount koopt, krijgt de rest er bij!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top