• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Fatar SL880 Gewogen 88-toetsen master keyboard + pedaal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

henrico

Nieuwkomer
Lid sinds
7 mei 2012
Berichten
2
Te koop: Fatar SL880 Gewogen 88-toetsen master keyboard + pedaal
Het bekende Fatar master keyboard voor de echte piano aanslag. 2x midi out, split functie, channel select etc. Nieuwwaarde €875,-, eerste eigenaar, weinig op gespeeld, altijd thuis gestaan. Speelt voortreffelijk. Inclusief mooi en degelijk statief, pedaal van Roland, en een M-Audio MIDI naar USB converter.

Let op, dit is een MIDI Master Keyboard en bevat geen ingebouwd geluid. Als je er piano mee wilt spelen moet je hem aansluiten op je computer en dan gebruik maken van een piano sampling programma zoals Pianoteq (Google op pianoteq voor hun website met demo's).

Ik verkoop hem omdat ik er weinig op speel en in mijn nieuwe woning heb ik geen plaats meer voor dit keyboard.

Tegen een aannemelijk bod (ik denk aan €225,-)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top