externe aparaten besturen via Fruityloops

bakkerij.......

Stamgast
Lid sinds
9 Maart 2003
Berichten
146
Locatie
Madtown
Ik heb Fruityloops 3.5 en nou is mijn vraag hoe ik hiermee ook externe aparaten kan besturen.

Ik heb als externe aparaten een RS 7000, Roland JP-8000, Novation A-Station, Jomox Airbase. Deze staan in verbinding met mijn Emagic AMT8 en deze is via de USB 2.0. poort verbonden met de computer. Hierin staat dus Fruityloops, duhhhhhh.....! zoals die midi-out channel die je kunt kiezen, daar snap ik ook geen bal van en de handleiding staat in het Engels en aangezien ik pas volgend jaar een opleiding engels ga volgen weet ik niet alles wat er staat. In ieder geval herkent hij de AMT8 wel. heeft iemand mss een betere uitleg hierover???????
Of is het niet mogelijk om externe aparaten met FL te besturen??
 
Laatst gewijzigd:
Hoe het moet weet ik niet maar het is zeker wel mogelijk om met fruity loops externe apparatuur aan te sturen.
 
gelukt! maar met onregelmatige vertraging

gelukt! maar met onregelmatige vertraging

Het besturen van een extern apparaat met Fruityloops wil eindelijk. Alleen heb ik nu onregelmatige vertraging. (de ene keer is de vertraging erger dan de andere keer) Terwijl als ik met Cubase SX werk de vertraging niet aanwezig is. Nu zal ik natuurlijk antwoorden krijgen dat ik gewoon bij Cubase moet blijven. Maar ik zou gewoon graag willen weten hoe die latency te verhelpen is.


Kijk, ik kan Fruityloops natuurlijk ook als vsti kunnen gebruiken in Cubase, maar dan reageert fruityloops weer een heel stuk later (1 sec minimaal)

Het zou natuurlijk helemaal te gek zijn als iemand mij van beide problemen af kan helpen.:)
 
Back
Top