Nova-Controllers sequenzen?!?

expossy

Nieuwkomer
Lid sinds
16 februari 2003
Berichten
15
Locatie
Hoorn
Hey mensen allemaal,

Ja ik heb al eens eerder een vraag gesteld over mijn Nova zijn controllers die niet (ik hoopte toen toch stiekum wel) helaas niet met Cakewalk (versie steentijd) communiceren en andersom. En nee dit kan echt niet en niks is kapot! De contollers van de Nova hebben allemaal een nummer boven de 100 en dat is niet fijn... :frons:

Nu is mijn vraag dus, weet iemand een tof Sequenze programma waarmee je de controllers van het PROGRAMMA (dus de midi-nummer-instelling?!?!?) van nummer kan verANDEREN? Of gaat midi buiten de nova om dan, maar tot de 127? Ik kan wel makkelijk aan Cubase VST32 v5.0 komen...

Nu al bedankt voor het lezen en misschine eventueel ook voor de hulp!!!

He bedankt he mensen...*D

Uw expossy...
 
In Cubase SX kun je instellen dat bapaalde controller nummers worden doorgestuurd als ander nummers. Dus bijvoorbeeld als controller 45 wordt ontvangen kan hij controller 87 doorsturen. Echter, als je met Cubase SX zou gaan werken denk ik dat je problemen met controllers en de Nova wel over zullen zijn. Zelf heb ik een Supernova 2 en werk ook met Cubase SX. Alle controllers kunnen prima worden opgenomen. Nog nooit problemen gehad.
 
Back
Top