• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soniccore SCOPE Systeem 12 DSP - V5 Software + Syncplate

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rinse

Ingeburgerd
Lid sinds
28 januari 2008
Berichten
63
Sonic Core / Soniccore / Creamware/ Pulsar / SCOPEv5 Software - er hoeft niet meer voor de huidige update betaalt te worden!

SONICCORE SCOPE (Pulsar II Classic I/O) + v5 Software licentie
SONICCORE SRB (Creamware SRB Expansion)
+ SONICCORE SYNCPLATE


In totaal 12 DSP's en wordclock plus ADAT sync.

Inclusief allkeys file voor onderstaande lijst plugins.

20 in- en uitgangen.
Deze kaarten hebben de nieuwste software (registered) inclusief Mix 'n Master Pack, Modular 3 en alle kabels
.Voor de kenners geen uitleg nodig.. Ik verkoop het alleen maar als een geheel pakket dus geen losse kaarten. *

SC SCOPE v5.1 Application
SPL Attacker
SC Basics
SC Effects
SC Mixers
SC Synths
SC Samplers (STS5000)
SC LX Reverbs
Mixer Package 2
Modular v2 / Elektra
SC Modular v2
SC Modular v3
SC OptiMaster
SC PSY Q
SC Vinco
SC Vocodizer
SC Interpole
SC VDAT
SC Minimax
SC Vectron
SC SB 404
Profit 5
SC B-2003

scope-1.JPG


scope-2.JPG
 
Meerdere mensen vragen mij of dat nieuwe "Open Scope" en Scope 6 (wat er overigens erg vet uitziet allemaal) op deze kaarten gaat draaien..

Ik heb een mail van Soniccore gekregen dat ik de Scope 6 software kan downloaden voor deze kaarten zogauw het gereleased wordt..

Dus, JA..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top