Paul Jenner
Stamgast
Overweeg om deze te gaan gebruiken.
An sich is een beetje uitgeklede versie niet erg, want 12.000 sporen surround mogelijkheden zal mij eerlijk gezegd aan m'n derriëre oxideren.
Maar nu heb ik zo'n vergelijkingsstaatje eens bekeken en daar staat een aantal dingen op waar ik toch wel een beetje van schrik:
- geen sidechain mogelijkheden op de compressors ?
- geen volume envelopes ???
- misschien nog een paar dingen waar ik overheen gelezen heb ??
Kortom,
Ik ben voornamelijk geinteresseerd in Midi, 16 sporen audio @ 24/96.
Voorts alle dingen die je nodig hebt om professioneel te kunnen mixen. Daar hoort m.i. bij:
kanaalcompressors, buscompressors, goede 2 bands parametrische equalizers per spoor, sidechaining in verband comp. en EQ, hi-pass en lo-pass filters per spoor, noise gates per spoor, volume-aanpassingen per spoor door curves in te tekenen, enzovoort.
Kan iemand uit eigen ervaring zeggen hoe hij vaart op deze gebieden met Cubase AI ?
Dank,
Paul.
An sich is een beetje uitgeklede versie niet erg, want 12.000 sporen surround mogelijkheden zal mij eerlijk gezegd aan m'n derriëre oxideren.
Maar nu heb ik zo'n vergelijkingsstaatje eens bekeken en daar staat een aantal dingen op waar ik toch wel een beetje van schrik:
- geen sidechain mogelijkheden op de compressors ?
- geen volume envelopes ???
- misschien nog een paar dingen waar ik overheen gelezen heb ??
Kortom,
Ik ben voornamelijk geinteresseerd in Midi, 16 sporen audio @ 24/96.
Voorts alle dingen die je nodig hebt om professioneel te kunnen mixen. Daar hoort m.i. bij:
kanaalcompressors, buscompressors, goede 2 bands parametrische equalizers per spoor, sidechaining in verband comp. en EQ, hi-pass en lo-pass filters per spoor, noise gates per spoor, volume-aanpassingen per spoor door curves in te tekenen, enzovoort.
Kan iemand uit eigen ervaring zeggen hoe hij vaart op deze gebieden met Cubase AI ?
Dank,
Paul.