• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Access Virus TI 2 - Desktop Versie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

woedz

Nieuwkomer
Lid sinds
27 november 2011
Berichten
17
Beste hardware liefhebbers,

Bij deze bied ik wegens geldgebrek mijn Acces Virus TI 2 Desktop versie te koop aan, met een richtprijs van 1175 euro.

De synthesizer verkeert in een perfecte staat en heeft aangezien van een miniem krasje (dat ik zelf nog moet ontdekken) een puntgaaf uiterlijk. Het apparaat heeft altijd in een rookvrije kamer gestaan en is om de paar dagen afgestoft. Ook heeft het apparaat nooit gereisd en werkt hij gewoon perfect. Eigenlijk is de synthesizer zo goed als nieuw.

Zoals op de foto's is te zien krijgt u bij het apparaat de originele voeding en usb-kabel. De Virus is voorzien van een originele serial code van Access (te zien op de foto's), waar het apparaat ook geregistreerd staat. Ook bijgesloten zal zitten: de originele doos, de officiƫle handleiding van Access en het aankoopbewijs van i4muzique in Eindhoven. Mocht u in de buurt wonen of het de moeite waard vinden om een reisje naar Eindhoven te maken, dan kunt u de synthesizer natuurlijk in actie zien en horen. Besluit u om over te gaan tot aankoop, dan zal ik zorgen dat Access het overzetten van de serial code in orde maakt, zodat dit model van de Virus op uw naam bij hen geregistreerd zal staan.

Mocht u nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met mij op te nemen via de mail of mijn mobiel; woutdiel@hotmail.com of 06-42682300

Marktplaats advertentie: http://muziek.marktplaats.nl/synthe...-virus-ti-2-desktop-versie.html?complete_ad=2
 

Attachments

  • Photo 21-12-11 17 55 45.jpg
    Photo 21-12-11 17 55 45.jpg
    67,1 KB · Bekeken: 149
  • Photo 21-12-11 18 15 45.jpg
    Photo 21-12-11 18 15 45.jpg
    48,6 KB · Bekeken: 123
  • Photo 21-12-11 17 59 52.jpg
    Photo 21-12-11 17 59 52.jpg
    54,1 KB · Bekeken: 125
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top