Welke naam eerst?

Om de spanning op te voeren kan je er ook een versus van maken door `vs.` ertussen te zetten.

Dit is juist..

Het gebruik van 'versus / vs.' is voor de luisteraar weer een extra trigger om de plaat te beluisteren.. De mens is van nature een nieuwsgierig wezen en wil dus weten wat het resultaat is van deze muzikale krachtmeting..

Helaas maak ik in mijn eentje muziek dus deze opzet werkt voor mij niet..
 
Helaas maak ik in mijn eentje muziek dus deze opzet werkt voor mij niet..
Maar voor die artiesten is er natuurlijk de 'without' optie, bijvoorbeeld Furious5 without Maroon5 - Moves Like Jaguar
 
Hahaha.... :-)
 
Om de spanning op te voeren kan je er ook een versus van maken door `vs.` ertussen te zetten.
Mensen zijn vaak op zoek naar conflicten en door middel van deze tussenvoeging suggereer je een fictieve spanning welke ogenschijnlijk tot extra uitmuntende overtroevende artistieke prestaties zou kunnen geleid hebbende, aldaar. 8>

Jij hebt volgens mij je roeping als poëet gemist, gozert :D
 
Om de spanning op te voeren kan je er ook een versus van maken door `vs.` ertussen te zetten.

Sedert ik Eboman VS DJ Krush live mocht ervaren druk ik per definitie op play als er `vs.` in de titel staat:peukie:
 
Dit is juist..

Het gebruik van 'versus / vs.' is voor de luisteraar weer een extra trigger om de plaat te beluisteren.. De mens is van nature een nieuwsgierig wezen en wil dus weten wat het resultaat is van deze muzikale krachtmeting..

Helaas maak ik in mijn eentje muziek dus deze opzet werkt voor mij niet..

:dubbel:
 
Als je kiest voor "naam1 & naam2" moet je de volgorde zodanig kiezen dat het een driekwartsmaat oplevert.
Cook & Greenfield had nooit zoveel succes gehad als de werkelijke naam, net zo min als MacNeal & Mouth, Lee & Peters, Garfunkel & Simon etc.
Dat verklaart ook het gebrek aan succes van Björn & Benny (voordat ze de helft van ABBA werden).
 
Als je kiest voor "naam1 & naam2" moet je de volgorde zodanig kiezen dat het een driekwartsmaat oplevert.
Cook & Greenfield had nooit zoveel succes gehad als de werkelijke naam, net zo min als MacNeal & Mouth, Lee & Peters, Garfunkel & Simon etc.
Dat verklaart ook het gebrek aan succes van Björn & Benny (voordat ze de helft van ABBA werden).


:dubbel::dubbel::dubbel:,...

:koffie:
 
Back
Top