• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KRK VXT8's, PCM60, JV2080, Scope systeem en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Midimartin

Gearjunkie
Lid sinds
3 Maart 2005
Berichten
614
Locatie
Emmen, Drenthe
Te koop wegens veeeeeel te veel spul:

-Setje KRK VXT8 (vrijwel niet gebruikt) vaste prijs: 650 euro
-Lexicon PCM60 ...gewoon topgalm...voor 650 euro
-Akai S1000KB met 8mb in nieuwe backlist voor 200 euro
-Roland DJ70 MK2 voor 150 euro
-Roland JV2080 met latin en world boards voor 350 euri's
-Yamaha DX7 met 3 rom, 1 ram, brefcontrol en!!!!!....HYPRAROM 1024 (ultraaaa zeldzaam!) voor 400 euro (vaste prijs!!)
-Yamaha SY77 (Floppydrive en display hartstikke goed) voor 250 euri's
-Roland JV1000 (brakke bak) voor 100 euro
-Korg SDD2000 delay voor 200 euro

en voor de knutselaars: Korg DSS1 en een DSM1 (!!!)...beide floppydrives naar de filistijnen...nieuwe kun je bestellen in de USA...geen zin in en geen tijd voor). Samen meenemen voor 200 euro.

En ook te koop:

1x Soniccore powersampler kaart
2x Soniccore Pulsarkaart

Totaal aan Adat in en uit zijn maar liefst 48 kanalen! + de analoge in en uitgangetjes...helemaal top.

Het is een pci setje met totaal 14 dsp's en de nieuwste software (5.1) met een shitload aan hele goeie effectplugins en synths (ook de modular zit er bij). Ik verkoop ze alleen als complete set voor 500 euro (koopje!).

Inruil RME HDSP9652 is bespreekbaar...heb er al 1 maar wil er nog eentje bij hebben ;-)
 
...Het Scope systeem draait trouwens perfect onder Windows 7 64bit! Routing mogelijkheden zijn ongelofelijk en de sounds van de synth's helemaal top (je hebt gewoon die ASB modules en nog veel meer in 1 grote bak zitten...en hele mooie reverbs...joh...ik doe 'm weg omdat ik tot mn oren in de kaarten zit...er - moet- gewoon wat weg. Ideaal voor In the Box mixen/werken.....ik ben zelf meer van werken Out the Box ;-)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top