Filterbank3 missing in Cubase 6!

The Unholy

Hard lid
Lid sinds
24 januari 2004
Berichten
2.302
Locatie
Rotterdam
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik gebruik de Tone2 Filterbank3 in nagenoeg al mijn projecten, via j-brigde in Cubase 6 64 bit.

Sinds vandaag krijg ik als ik een willekeurig project opstart de melding:

"The plug-in "Filterbank3_FX.64" could not be found for Insert .... Channel ...... "

En dit terwijl de Filterbank nog gewoon in mijn plugin lijst staat en zonder problemen gebruikt kan worden als ik hem opnieuw open.

Ik ben er al heel wat uren mee bezig maar wat ik ook probeer (o.a. Filterbank opnieuw installeren), niets lijkt te helpen.

Kan iemand mij helpen?
 
Kan zijn dat je eerst de gehele filterbank moet de-installeren ivm ruis in de file *bepaalde files die blijven hangen en je geen optimale her-instal kan doen..... daarna opnieuw proberen te installeren.
Succes :)
 
Nope, Filterbank en Cubase zijn al opnieuw geinstalleerd en Filterbank staat in dezelfde map als waar hij al jaren staat.

Cubase ziet opeens 2 Filterbank plugins, waarvan er 1 'missing' is en de andere gewoon gebruikt kan worden. Om de een of andere reden kan hij de Filterbank uit mijn projecten niet meer matchen.

Ik heb net een nieuwe HDD gekocht, ik ga Windows maar eens opnieuw installeren en met een schone lei beginnen, dat heeft in het verleden wel vaker geholpen als ik het echt niet meer wist.

Het zou overigens fijn zijn als Tone2 eens met een fatsoenlijke 64bit versie komt.
 
Ik zou Tone2 zelf ff 'n berichtje sturen...vooral op hun Facebook pagina reageren ze snel...ik heb ook al gevraagd om 'n 64-bit versie,ze zeiden dat ze dat zouden doen als er genoeg vraag naar was...

Overigens ben ik net overgestapt naar Cubase 6 en hier ziet ie Filterbank3 gewoon...ik heb geen JBridge,dat programmaatje zorgde bij mij juist voor een hoop gezeik...
 
Jbridge is echt Kudt, vernaggelt je complete cubase install.

Ik werk op C6 32bits, totdat WAVES en D16 hun 64bits plugs gefixed hebben, dan kan ik over
Beiden "werken" halfzacht via Jbridge en totaal niet via de Steinberg bridge
 
@Dione > Bastiaan van Tone2 had me een tijdje terug laten weten dat ze werkten aan 64-bit versies van Warmverb en Filterbank en misschien ook BiFilter (maar dat zou moeilijk worden). Inmiddels zijn Warmverb en Bifilter in 64 bit en Filterbank nog niet. Ik heb er al over gemaild.

Ik zal ook eens kijken of ik hem zonder j-bridge kan draaien, maar ook in C6 werkte dat niet bij mij, de laatste keer dat ik dat probeerde.

@Raphie > Ik heb er op zich weinig problemen mee, maar de zeldzame keren dat C6 crashed is het altijd door j-bridge i.c.m. D16 plugins ja.
 
Back
Top