MFB step64 door Axiom 25 naar Suzuki SX-500

elpique

Nieuwkomer
Lid sinds
25 oktober 2010
Berichten
5
Locatie
Maastricht
Hallo,

Ik probeer mijn step64 sequencer en axiom 25 midi controller samen te laten werken om een synthmodule (suzuki SX-500) aan te sturen maar krijg het niet aan de praat.

De sequencer of de controller aan de midi ingang van de synth hangen werkt gewoon.
De controller naar de midi in van de sequencer en dan naar de synth werkt zodanig dat ik dan kan transponeren. Maar ik kan dan geen parameters editen vanaf de controller.

Wat ik zou willen is een sequence laten draaien op de step64 die naar de midi in van de controller en dan naar de synth. zodat ik tijdens de sequence met bijv. de fliter cutoff en resonance kan spelen op de controller. Dit werkt helaas niet want de midi in en midi out zijn voor zover ik kan vinden niet door te lussen.

Er is wel een mogelijkheid om op de Axiom de midi in/out aan de usb-B poort te linken. Als ik de sequencer vervang door een sequencer in cubase werkt dat inderdaad. Maar dat is dus een usb-B poort en ik zit met midi :(

Iemand een oplossing hiervoor?
 
Zelf een oplossing gevonden;
De midi in en midi uit van de Axiom zijn niet intern met elkaar verbonden.
Usb-B naar midi adapterkabel bestaat niet.

Dus ik heb wat anders gezocht.
http://www.midisolutions.com/prodmrg.htm

Met deze merger kan ik (als het goed is) de sequencer en axiom samen naar de midi in van de synth sturen.
 
Back
Top