• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Fantom G6 (512 MB)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jick

Stamgast
Lid sinds
24 augustus 2010
Berichten
250
Locatie
Zeeland
Ik verkoop mijn Fantom G6, na ongeveer 2 jaar trouwe dienst.

Dit is het huidige topmodel synthesizer workstation van Roland. Ik heb de Fantom veelal thuis gebruikt, maar hij is ook meegeweest naar mijn band voor opnames. Daarom heb ik er een Stagg draagtas voor gekocht (twv ongeveer 200,-), waardoor de synth er nog steeds als nieuw uitziet. Er zijn geen gebreken, de synthesizer heeft de laatste software geinstalleerd en alle toetsen/knoppen/schuiven/pads werken naar behoren. Er is 512 MB (2x256MB) samplegeheugen geinstalleerd, waardoor het mogelijk is om zelf te samplen en samples te importeren vanaf de PC/Mac.
Ik heb evt. een sustainpedaal wat meegeleverd kan worden, daar valt over te praten, net als over een standaard. De fantom gaat weg omdat ik eigenlijk genoeg heb aan mijn Motif XS8 en ik de rest met Mac/VSTi's doe.

Nieuwprijs is (nog steeds) 2.550 euro. Mijn Fantom G6 mag weg voor 1.400,-.

Zie voor meer info bijvoorbeeld:
bax-shop.nl/workstation/roland-fantom-g6-synthesizer/product-details.html

link naar marktplaats
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top