GRATIS verkorte handleiding van Cubase SX

bambamstudio

Certified MoogPro
Lid sinds
15 september 2001
Berichten
8.914
Locatie
Eindhoven
Er is een boek uitgekomen waat alle tips en truuks instaan van cubase SX.
Het boek is in het engels en wordt uigegeven door Auxbuss.
Het boek kost € 32 en is hier te bestellen.

Je kunt een verkorte versie van dit boek (pdf file) GRATIS downloaden: Klik hier
 
Re: Re: GRATIS verkorte handleiding van Cubase SX

Re: Re: GRATIS verkorte handleiding van Cubase SX

Origineel geplaatst door shortwave
Nou ja.. verkort.... eerder gecensureerd, want de kinky plaatjes ontbreken :D

deze pdf file is het equivalent van een stukje worst krijgen bij de slager. en dan ook nog van een slager die net met dezelfde hand zijn onderbroek uit zijn bilnaad heeft getrokken. :(
 
het hoeft niet gratis, maar de slager zegt toch ook niet "wil je een verkorte versie van de gekookte worst?"
 
plakje worst van 167 blz me dunkt

slager doe mij ook maar zo'n plakje!
 
Wel een leuke naam voor een bedrijf dat met muziek bezig is. Auxbuss. ;)

Maar het is dus wel geschreven door iemand die er dagelijks mee werkt. Dus niet een of andere malloot die je even fijn uit gaat leggen hoe het werkt terwijl hij het zelf niet snapt of om zichzelf te verheerlijken met alle macht jouw probeert uit te leggen hoe slim hij/zij wel niet is. (zo dat moest ik even kwijt)

En zit ik dus net ff wat tips te bekijken en metteen al wat dingen gelezen die ik zelf dus niet wist en ik begin nu ook sterk te twijfelen of zo'n boek ook niet handig is. Want ze leggen het goed uit vind ik.
 
Nou ja, de schrijver is Engels. Maar misschien dat niet iedereen engels metteen begrijpt maar dat probleem heb je dan ook met handleidingen etc. Het is in ieder geval geen al te technisch materie lijkt me. Misschien inderdaad die PDF een goede sample.

Korting? Altijd interessant natuurlijk. ;)
 
ik heb alvast de pdf gedownd. (moet die nog bekijken)
kan wel eens heel interresant zijn.
in een plaatselijke boekenwinkel hier kan ik cubase vst of "go" kopen,
al is het jammer genoeg nog versie 3 :confused:
misschien is cubase een goed prof. basis programma, of zelfs vervanger voor fruity?
zoniet kan ik fruity als vsti binnen cubase gebruiken :)

engels is voor mij totaal geen probleem. De engelstalige boeken die ik voor mijn thesis lees
laten zelfs de meeste engelsen/amerikanen wenen :confused: =(

maar dat boek zou wel eens een kleine stap voor de mensheid, maar
een grote stap voor mij kunnen betekenen :okdan:
 
Back
Top