• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Modded Roland 606 + yamaha + Kawai + Akai

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dextah

Ouwe rot
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
3.363
Locatie
The Triple Galaxy Collision
Te koop,

Modded Roland 606.
Individuele outs plus alle sounds te edititten via een box.
Bassdrum sweep decay pitch - snare snappy decay en pitch - Tom Sweep Tom decay en hihat filter.

De 606 moet een beetje nagelopen worden.
Alles werkt behalve de main out niet meer en de hihat out heeft af en toe een tikje nodig.
Moet ff schoongemaakt worden denk ik.

Er mist ook 1 knopje.
Mod is gedaan door Dagoose van dit forum.

Aangezien een ongemodde voor over de 300 gaat tegenwoordig wil ik er 300 voor hebben.

Kawai K1M Detroit bak! perfecte staat 60 euro

Yamaha FB01 perfecte staat 50 euro

Akai MPD18 met pad mod In doos 60 euro

Alesis Midiverb 3 waarvan het scherm niet helemaal meer werkt maar verder gewoon werkt 30 euro.

Yamaha REX50 met wat gebruikerssporen ( heeft tape op gezeten) 45 euro

Zoom 506 bass 40 euro?

Korg Poly800 met moogslayer mod heeft nieuwe backupp batterij nodig 65 euro.

Foto's maar ff op aanvraag.
 
606 is verkocht

Kawai K1 is verkocht

Akai MPD18 is verkocht

Erg veel reacties op de Poly800 gehad.
Ik wil bij nader inzien toch nog even goed checken of nou alleen de backup batterij het probleem is.
Wil geen defect apparaat verkopen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top