• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen TK, o.a. Korg EMX1, Sherman FB 2 Rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mad E

Ingeburgerd
Lid sinds
4 juni 2011
Berichten
40
Longtime lurker hier, altijd met veel plezier. Wegens drastische inkrimping van mijn setup de volgende zaken te koop:

De originele Korg Legacy Collection incl. MS-20 Controller: in uitstekende staat inclusief patchkabels en de login van mijn Korguser account (zodat je de legale versie kunt installeren): 150€

Yamaha RM1X in redelijke staat: 125€

Korg ESX-1 in perfecte staat, inclusief 5 Smartmedia kaartjes van 32 MB en de patterns en soundset van de orig. ESX en de nieuwe ESX-1 SD: 325€

Sherman Filterbank 2 Rack, nauwelijks gebruikt: 620€

Korg KP3, Kaoss Pad 3: 230€

Waldorf Collection VST, Attack, dPole en PPG 2.V, originele CD's met licentie: 40€

Klein grut:
Behringer Eurorack MX1604A: 30€
Behringer XENYX 1002FX mixertje met interne effecten: 50€
Roland PC160A, 2 1/2 octaafs full-size MIDI keyboard controller: 30€
Behringer patchbay 19" (Jack): 10€
Behringer Modulizer, eigenlijk best aardige effectmodule, leuk voor erbij in het rack: 15€

Af te halen in Rotterdam.
 
Oeps...

Oeps...

Ik zie net dat ik de Sherman een beetje onrealistisch geprijsd heb... Dus:
Sherman Filterbank 2 Rack, nauwelijks gebruikt: 500€!!
 
Update. Inmiddels weg: Legacy Collection, Behringer XENYX 1002FX en Waldorf Collection.
 
Schopje.

Prijzen iets aangepast:

Yamaha RM1X in redelijke staat: 100€

Korg ESX-1 in perfecte staat, inclusief 5 Smartmedia kaartjes van 32 MB en de patterns en soundset van de orig. ESX en de nieuwe ESX-1 SD: 315€

Sherman Filterbank 2 Rack, nauwelijks gebruikt: 480€

Korg KP3, Kaoss Pad 3: 220€


Klein grut:
Behringer Eurorack MX1604A: 25€
Roland PC160A, 2 1/2 octaafs full-size MIDI keyboard controller: 30€
Behringer patchbay 19" (Jack): 10€
Behringer Modulizer, eigenlijk best aardige effectmodule, leuk voor erbij in het rack: 15€
 
Aangepast, wat dingetjes verkocht:

Yamaha RM1X in redelijke staat: 100€ - gereserveerd!

Korg ESX-1 in perfecte staat, inclusief 5 Smartmedia kaartjes van 32 MB en de patterns en soundset van de orig. ESX en de nieuwe ESX-1 SD: 315€. Okay, 300€. Lager ga ik niet. =( Mensen, dit is echt een hele leuke sampler! In hele goede staat ook nog.

Sherman Filterbank 2 Rack, nauwelijks gebruikt: 480€ - optie!

Korg KP3, Kaoss Pad 3: 220€. Goed dan... 200 €, goede prijs! :okdan:

Klein grut:

Roland PC160A, 2 1/2 octaafs full-size MIDI keyboard controller: 30€ - optie!
Behringer patchbay 19" (Jack): 10€. Dit is een fijn ding: normalling kan ingesteld worden met switches, in plaats van het hele ding uit elkaar te moeten schroeven.
 
Weer wat spulletjes kwijt.

Korg ESX-1 in perfecte staat, inclusief 5 Smartmedia kaartjes van 32 MB en de patterns en soundset van de orig. ESX en de nieuwe ESX-1 SD: 315€. Okay, 300€. Lager ga ik niet. =( Mensen, dit is echt een hele leuke sampler! In hele goede staat ook nog.

Korg KP3, Kaoss Pad 3: 220€. Goed dan... 200 €, goede prijs! :okdan:

Behringer patchbay 19" (Jack): 10€. Dit is een fijn ding: normalling kan ingesteld worden met switches, in plaats van het hele ding uit elkaar te moeten schroeven.
 
Hij mag op slot. Patchbay ook verkocht. De titel van de thread wijkt nu zodanig af, dat ik voor de laatste twee items ff een nieuwe thread open. :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top