Onbekend - studio monitor König

Luciano

Ingeburgerd
Lid sinds
29 november 2009
Berichten
30
Hallo daar,


Ik zie op Google steeds vaker een vaag, onbekend type / merk studiomonitor, genaamd
König


Deze actieve studio monitor set heeft een perfecte respons met een zeer natuurlijk en transparant klankbeeld. De speakers hebben een ingebouwde versterker en een geïntegreerde elektronische crossover voor een betere signaal-ruisverhouding en een lagere totale harmonische en intermodulaire vervorming. Deze magnetisch afgeschermde monitoren zijn professioneel ontworpen en uitgerust met een 5 inch t/m 8 inch Aramid Kevlar woofer en 1" ferro-fluid silk dome tweeter. De afgeronde hoeken en basreflexpoorten zorgen voor een betere geluidsafstraling.

SPECS
• Frequentiebereik: 66 Hz–20 kHz
• Uitgangsvermogen:
2x 60 W Piek
2x 15 W RMS
• Crossover frequentie: 3 kHz
• Hoog doorlaatfilter: 35 Hz
• Laag doorlaatfilter: -
• LF driver: 4” Aramid Kevlar
• HF driver: 1” Soft dome
• Ingangsaansluitingen: RCA, 6.3mm Jack
• Instelmogelijkheden: Volume, Treble, Bass
• Behuizing: Basreflex
• Beveiliging: Overbelasting
• Voeding: 230 V AC/50-60 Hz
• Afmetingen: 168x240x180 mm
• Gewicht per set: 6.5 kg


Als je in Google dit intoetst, hebben ze allemaal dezelfde specs en en er zijn geen reacties van mensen. Is dit wat? Of is dit gewoon regelrechte troep?
 

Attachments

  • PA-STMON80_MR.JPG
    PA-STMON80_MR.JPG
    72,8 KB · Bekeken: 165
konig is een budgetmerk zoals dap audio. geen idee hoe de speakers zijn, maar als het is zoals hun andere spullen zou ik er met een grote boog omheen lopen. wel een leuk marketingverhaaltje :)
 
Hahaha ok :D Thanks iig voor de info. Dan ga ik me daar niet meer op focussen ;) Dan kijk ik nog even rond :okdan:
 
Back
Top