USB devices verwijderen

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Als je in Windows een apparaat in verschillende USB poorten stopt, dan geeft Windows/Cubase deze een volgnummer (1) (2) etc. als je eindelijk de poort gevonden hebt die goed werkt, hoe kan je dan de eerdere entries verwijderen zodat je apparaat gewoon apparaat weergeeft ipv apparaat(5) ?
 
helaas niet, zelfs als ik hidden devices aanzet, heb wel een tooltje gevonden om USB storage devices te verwijderen, maar nog niet voor andere USB devices
 
heb gezocht met regedit, kon niks vinden, alles werkt nu, dus clean install en image maken
 
Ik heb wel een mac keyboard gekocht, maar ik vind Win7 gewoon beter werken, heb een aantal keer Cubase op de Mac geprobeerd Want vind een Mac echt wel mooier!! maar werd gek van de error 32 en de bommetjes..... dus op het moment dat OSX net zo stabiel wordt als Win7 dan ga ik weer eens kijken maar tot die tijd...
 
Vreemd, ik dacht juist dat MacOS stabieler is dan Win en vooral dat je minder last hebt met drivers/usb conflicten en dat soort shizzl.
 
had ook niet echt last van conflicten, maar het irriteerde mij dat na het ompluggen Cubase begon met opnummeren. M'n systeem (op basis van ASUS & OCZ componenten) is echt superstabiel, heb nooit vastlopers in Cubase
 
dat ligt meer aan cubase dan aan osx. ik ken niemand die het stabiel heeft draaien op een mac, altijd is er wel wat aan de hand. wat is error 32 en bommetjes?

maar hoezo werken niet alle poorten goed dan? is dat iets windows specifieks?
 
dat ligt meer aan cubase dan aan osx. ik ken niemand die het stabiel heeft draaien op een mac, altijd is er wel wat aan de hand. wat is error 32 en bommetjes?

Dan ben ik zeker een uitzondering, draai al jaren 100% probleemloos cubase 3,4 en 5 op mac:)
 
1288082590_61_FT7229_mac-vs-pc.jpg
 
Back
Top