• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

doepfer regelwerk cv/gate en midi sequencer + midi faderbox

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ooit bedoeld als midi faderbox met als aanhangsel een step sequencer, maar ik heb m eigenlijk altijd als sequencer gebruikt.

het ís een heel uitgebreid te programmeren midi 24-fader box, maar d us ook een 16 step sequencer met 2 x midi in, 2 x midi uit (uit 2 stuurt alleen de klok), dinsync uit en 8 (acht!) x cv/gate uit.

handig om oud analoog aan te sturen en met de midi klok mee te laten draaien bv.
je kan ook over midi synths aansturen, maar dat blijft beperkt tot pitch en velocity dacht ik.

deze heeft wat krasjes op de frontplaat (zie foto's en oordeel zelf), cosmetisch een 7/10, zou ik zelf zeggen, maar het valt niet echt op.

prijs €400, eventuele verzendkosten (€8) komen erbij, maar ophalen kan ook natuurlijk.

geen ruil, sorry. ik kan echt niets kwijt.
 

Attachments

  • DSC03838.jpg
    DSC03838.jpg
    75 KB · Bekeken: 65
  • DSC03839.jpg
    DSC03839.jpg
    78,3 KB · Bekeken: 49
  • DSC03840.jpg
    DSC03840.jpg
    76,7 KB · Bekeken: 49
  • DSC03841.jpg
    DSC03841.jpg
    70 KB · Bekeken: 50
8 euro dus, die verzendkosten. en ik vergat nog te zeggen: technisch perfect.
 
:slotje: svp

dan maak ik 1 nieuwe draad aan voor wat ik nog wegdoe

bedankt
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top